Performancing Metrics

اولین تجربه تلویزیونی الهه حصاری در «هشت و نیم دقیقه» | اتاق خبر
کد خبر: 376766
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 23:59
مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» با فراز و نشیب‌های زندگی یکتا روایتگر حرف مردم جامعه است.

به گزارش اتاق خبر، الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیوندر خصوص اولین حضورش در مجموعه تلویزیونی سیما و بازی در سریال «هشت و نیم دقیقه» گفت: از صمیم قلب دوست داشتم بعد از حضور در سینما، ساختار تلویزیون را با فیلمنامه‌ای متفاوت، تجربه کنم.   
 
وی در خصوص نقش خود در این سریال بیان کرد: یلدا نام دختر کم سن و سالی است که با ورود به کلاس کنکور اتفاق خوشایندی را تجربه می‌کند و این مجموعه با محوریت به تصویر کشیدن قهرمان زن خود،  یلدا را دختری معرفی می‌کند که مدتهاست تلویزیون چنین شخصیتی را تجربه نکرده است.   
این بازیگر با بیان اینکه یلدا دختر خانواده‌ای مقید است، پیرامون شکل گیری خانواده این شخصیت اظهار داشت: فضای خانواده یلدا مذهبی نیست، ولی در یک جامعه کوچکی رشد می‌کند که همه پای بند به اعتقادات خود و به روز هستند.  
 
حصاری با بیان تعریفی از قصه سریال «هشت و نیم دقیقه» به همکاری و تلاش‌های شهرام شاه حسینی کارگردان این مجموعه اشاره کرد و گفت: یکتا نام زنی است که در طی قصه‌های متعدد اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد و روایت این داستان و فراز و نشیب‌های زندگی یکتا همان رویداد‌های جامعه است و امیدوارم با شیوه روانی که دارد با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.  
 
وی در خصوص میزان تفاوت بازی در تلویزیون در مقایسه با سینما، بیان کرد: ساختار تلویزیون با سینما کاملا متفاوت است و من اولین حضورم را پس از انتخاب فیلم نامه در مجموعه تلویزیونی شهرام شاه حسینی رقم میزنم. 
 
این بازیگر در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سریال «هشت و نیم دقیقه» هر شب در پاییز به روی آنتن می‌رود، حدس می‌زنم مخاطبان زیادی داشته باشد و من از ایفای نقش یلدا نمره قبولی از مردم بگیرم.  

باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید