Performancing Metrics

سینمای ایران پرچمدار فرهنگ عاشورایی است | اتاق خبر
کد خبر: 376768
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 00:17
اکران خصوصی انیمیشن «ناسور» با حضور معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، شامگاه سه شنبه ۲۷ مهرماه مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «ناسور» با اجرای محمد رحمان نظام اسلامی و با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

ابتدا حبیب ایل بیگی معاون نظارت ارزشیابی و سازمان سینمایی ضمن گرامیداشت ایام عزای حسینی، معاون نظارت سازمان سینمایی اظهار داشت: با گرامیداشت ایام عزای حسینی، خوشحالیم که سینمای پر افتخار ایران، این روزها در عرصه انیمیشن هم سطح خوبی دارد. سازمان ما اهتمام زیادی برای حمایت از این گونه سینمایی می‌کند تا هنرمندان این عرصه بتوانند آثار خوبی را تولید کنند. مسیر ویژه‌ای را برای انیمیشن تهیه کردیم و اكنون حدود ده انیمیشن در حال ساخت است که اتفاقا بخش عمده ای از آنها هم به موضوعات انقلابی و مذهبی می‌پردازند. 

ایل بیگی با تشکر از عوامل این اثر، اظهار داشت: سینماي ایران پرچمدار فرهنگ عاشورایی است و پرچم تشیع را در کشورهای مختلف برافراشته می‌کند. 

وی ضمن ابلاغ  پیام «خسته نباشید» دکتر ایوبی، اظهار داشت: ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) مایل به حضور در این برنامه بودند اما به دلیل جلسه ای همزمان موفق به حضور نشدند.

 پس از سخنان ایل بیگی انیمیشن «ناسور» پخش شد. 

در این مراسم معاون وزیر امور خارجه، علیرضا تابش، حبیب ایل بیگی، سیاوش حقیقی، کیانوش دالوند، داریوش دالوند، جابر انصاری، یاسر موجود فر، کیوان کثیریان و محمدامین همدانی نیز حضور داشتند.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید