Performancing Metrics

پرونده جنسی برلوسکنی دوباره به جریان افتاد | اتاق خبر
کد خبر: 376877
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 13:48
یک قاضی ایتالیایی بار دیگر پرونده رسوایی جنسی سیلویو برلوسکنی را باز کرد و 23 تن از جمله رقصنده جنجالی مراکشی این پرونده را به اتهام شهادت دروغ درباره میهمانی‌های جنسی نخست‌وزیر سابق ایتالیا به دادگاه کشاند.

اتاق خبر: دادستان‌های ایتالیا سیلویو برلوسکنی، نخست‌وزیر پیشین این کشور را به ساکت کردن شاهدان با رشوه متهم می‌کنند. این سیاستمدار متهم است که با پرداخت پول با دختران زیر سن قانونی رابطه جنسی داشته است؛ از جمله این افراد کریمه المحروق، معروف به روبی است که در آن زمان زیر سن قانونی بوده است. برلوسکنی تمام این اتهامات را رد می‌کند.

 

برلوسکنی سال 2014 مجبور شد به دلیل رابطه جنسی با این رقصنده 17 ساله و سوء استفاده از قدرت به عنوان نخست‌وزیر برای لاپوشانی اتهاماتش استعفا دهد. در آن زمان یک قاضی ایتالیایی طی حکمی اعلام کرد که برلوسکنی نمی‌دانسته المحروق زیر سن قانونی است.

 

دادستان‌ها از آن زمان تاکنون گفته‌اند که 10 میلیون یورو برای ساکت کردن شاهدان این پرونده پرداخت شده و المحروق هفت میلیون یورو دریافت کرده است.

 

این رقصنده مراکشی در جریان دادگاه‌ اخیر گفت که هرگز با برلوسکنی رابطه جنسی نداشته و این اتهام را هم نپذیرفت که شهادت دروغ داده است. این دادگاه که چهارشنبه برگزار شد، تا 15 دسامبر به تعویق افتاد و قرار است تصمیم‌گیری شود که آیا برلوسکنی 80 ساله باید دادگاهی شود یا خیر.

 

در میان کسانی که چهارشنبه به دادگاه فراخوانده شدند، 16 زن بودند که سابقا در میهمانی‌های جنسی برلوسکنی موسوم به "بونگا بونگا" شرکت می‌کردند. جلسه اول دادگاه برای 11 ژانویه سال آتی میلادی تعیین شد.

 

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید