Performancing Metrics

روحانی از خدمات جنتی، فانی و گودرزی قدردانی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 376928
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 11:51
رئیس‌جمهور ضمن پذیرش استعفای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش از خدمات‌ جنتی، گودرزی و فانی در دوران تصدی‌ آنان قدردانی کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور در پاسخ به نامه محمود گودرزی، با اشاره به پیروزی‌های فراوان ورزشکاران ایرانی در میدان های ورزشی، از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های وی و همکارانش در تحقق سیاست‌های دولت در وزارت ورزش و جوانان و کوشش‌های افتخارآفرین ورزشکاران غیورمان در این دوره، تقدیر و سپاسگزاری کرد.

متن پاسخ روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر گودرزی

خداوند بزرگ را شاکرم که علیرغم مشکلات و محدودیت‌های فراوان در سه سال گذشته، پیروزی‌های فراوان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی از جمله میدان‌های ورزشی را نصیب ملت ایران کرده است. تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های جنابعالی و همکارانتان در تحقق سیاست‌های دولت در وزارت ورزش و جوانان و کوشش‌های افتخارآفرین ورزشکاران غیورمان در این دوره، شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.

اینک که تمایل به ادامه خدمت در سنگری دیگر را ابراز کرده‌اید، ضمن تشکر از زحمات و قبول استعفای شما، مزید توفیقتان را در تحقق آرمان‌های والای نظام اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

به گزارش مهر، همچنین رییس جمهور در پاسخ به نامه علی جنتی با تقدیر از تلاش های وی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد که حرکت دولت در مسیر درست گسترش آگاهی مردم، ایجاد فضای احساس امنیت و آزادی برای اهل فرهنگ با قوت ادامه می یابد.

 متن پاسخ روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی جنتی

تلاش‌های جنابعالی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که سابقه‌ای طولانی در خدمت به فرهنگ و انقلاب اسلامی داشته‌اید، شایسته تقدیر و تشکر است.

علیرغم این واقعیت که اختیارات و امکانات آن وزارتخانه در حوزه فرهنگ تناسبی با مسئولیت و توقعات جامعه از آن ندارد، لیکن حرکت سه سال اخیر آن در مسیر درست گسترش آگاهی مردم، ایجاد فضای احساس امنیت و آزادی برای اهل فرهنگ، و شکوفایی خلاقیت‌ها در تبیین ارزش‌های اسلامی- ایرانی بوده است؛ و دولت با قوتِ تمام و با سرعتی بیشتر در این مسیر حرکت خواهد کرد.

اینک که جنابعالی به دلایلی که ذکر کرده‌اید تصمیم به استعفا گرفته‌اید، ضمن قبول استعفای شما، تداوم توفیقتان را در خدمت به آرمان‌های بلند نظام اسلامی و مردم شریف ایران، از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

به گزارش مهر، رئیس جمهورهمچنین در پاسخ به نامه علی اصغر فانی؛ با تشکر از تلاش های وی و مجموعه وزارت آموزش و پرورش، تاکید کرد که ترمیم کابینه در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای تحقق اهداف بلند نظام اسلامی و خدمت شایسته‌تر به مردم با توانی بیشتر و سرعتی افزون‌تر در همین مسیر خواهد بود.

متن پاسخ روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر فانی

از تلاش‌های صمیمانه جنابعالی و مجموعه وزارت آموزش و پرورش در اجرای سیاست‌های دولت در سه سال گذشته، تشکر می‌نمایم. ترمیم کابینه در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای تحقق اهداف بلند نظام اسلامی و خدمت شایسته‌تر به مردم با توانی بیشتر و سرعتی افزون‌تر در همین مسیر خواهد بود.

بی‌شک همکاری جمع عظیم معلمان و فرهنگیان عزیز کشور، سرمایه اصلی دولت در این راه است. دوام توفیق شما را در خدمت به نظام اسلامی و مردم شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید