Performancing Metrics

نوسازی بیش از ۲۴ هزار تاکسی در کشور | اتاق خبر
کد خبر: 376944
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 22:54
مجری طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی از نوسازی ۲۴ هزار و ۲۰۰ تاکسی در کشور خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر مسعود طبیبی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری  در خصوص آخرین وضعیت طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده کشور، گفت: تاکنون ۲۹ هزار تاکسی به مرحله اسقاط رسیده‌اند و در حال حاضر ۲۴ هزار و ۲۰۰ تاکسی در کشور نوسازی شده‌اند.

وی ادامه داد: در تهران ۵۸۰۰ تاکسی نوسازی شده و امیدواریم روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده شتاب بیشتری گیرد.

طبیبی با اشاره به اینکه به زودی جشن نوسازی ۳۰ هزار تاکسی فرسوده گرفته می‌شود، گفت: برای صاحبان تاکسی که امکان پرداخت ۵ میلیون تومان نقد برای نوسازی تاکسی را ندارند، وام سه میلیون تومانی با سود ۸ درصد پیش‌بینی شده و این افراد توسط اتحادیه تاکسیرانی، شناسایی و تسهیلات در اختیارشان قرار می‌گیرد.

مجری طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کشور از احتمال ثبت‌نام ۳۸۰۰ تاکسی فرسوده دیگر خبر داد و گفت: در دو فاز افرادی که تنها در سامانه نوسازی ثبت‌نام کرده و مراجعه بعدی نداشتند، شناسایی کردیم که در فاز نخست ۵۰۰۰ نفر از ثبت‌نام‌ها باطل و ۵۰۰۰ نفر دوباره ثبت‌نام کردند و در فاز دوم ۳۸۰۰ نفر شناسایی که امیدواریم با خروج این تعداد، دوباره ثبت‌نام برای نوسازی تاکسی فرسوده آغاز شود.

به گفته وی، سقف نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کشور حدود ۶۲ هزار تاکسی است.

طبیبی با بیان اینکه ۴۰۰۰ تاکسی به صورت نقدی تمایل به نوسازی دارند، گفت: بیش از یک ماه است که سررسید وام تاکسی‌ها همزمان با تحویل تاکسی نو است. قبل از تحویل تاکسی به دلیل واریز وام به حساب خودروساز و به طول انجامیدن مراحل اسقاط، با وجود آنکه هنوز تاکسی نو تحویل راننده نشده بود، سررسید اقساط آغاز می‌شد اما در حال حاضر واریز وام به حساب خودروساز همزمان با تحویل خودرو به رانندگان تاکسی است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید