Performancing Metrics

پای بعضی بازیکنان بیش از حد ایستاده‌ایم | اتاق خبر
کد خبر: 376991
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 06:00
مهاجری:
سرمربی تیم پدیده گفت: متاسفانه از عملکرد بازیکنان در خط حمله راضی نیستم و احساس می‌کنم بیش از حد پای برخی از بازیکنان ایستاده‌ایم.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار پدیده و پیکان اظهار کرد: واقعیت امر این است که در خط حمله اصلا و ابدا زهردار نبودیم و نتوانستیم از توپ‌های ساخته‌شده استفاده کنیم. اساس مشکل ما در خط حمله بود، از هیچ‌یک از بازیکنانم در خط حمله راضی نیستم. یاران ما در خط حمله متاسفانه زحمات سایر بازیکنان را به هدر می‌دهند. برای مثال محسن یوسفی با بیش از ۳۰ سال سن، دونده و جنگنده ظاهر می‌شود و برخی نه.

مهاجری ادامه داد: از خط دفاع و هافبک راضی بودم، از آنها تشکر می‌کنم و خوشحالم که برخلاف آمار و عملکرد ضعیف در برابر گسترش، امروز خوب فوتبال بازی کردیم. اما فکر می‌کنم بیش از حد پای برخی ایستادیم و دیگر نمی‌توان به این روند ادامه داد.

او با انتقاد از برخی از بازیکنان پدیده خاطرنشان کرد: جالب است که وقتی به بازیکن، زمانی نمی‌رسد اخم می‌کند، اما وقتی به میدان می‌رود ضعیف عمل می‌کند.

وی درباره داوری مسابقه گفت: داوری مشکل خاصی نداشت‌، ما باید کمی خویشتن‌دار می‌بودیم وگرنه قضاوت مشکل خاصی نداشت و داور این دیدار توانست با وجود جوانی خوب عمل کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید