Performancing Metrics

صرفه‌جویی پنج میلیون یورویی با شبکه توزیع محتوای داخلی | اتاق خبر
کد خبر: 377063
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 15:10
مدیرعامل اپراتور سوم ارتباطی از راه اندازی شبکه توزیع محتوا (CDN) توسط رایتل و صرفه جویی 5 میلیون یورویی این اپراتور خبر داد.

اتاق خبر: سیدمجید صدری ، اپراتور سوم تلفن همراه برای تامین زیر ساخت مورد نیاز خود در زمینه محتوا از پتانسیل بومی و شرکت دانش بنیان یکی از دانشگاه‌های تراز اول کشور استفاده کرده است.

 وی ادامه داد: بدین ترتیب استفاده از شرکت خارجی که هزینه ای برابر 5 میلیون یورو برای تامین محتوای چند رسانه‌ای فیلم، کلیپ، سریال و کانال‌های تلویزیونی به شرکت تحمیل می‌کرد حذف شده است.

صدری همچنین یادآور شد: پیش از این سیستم مورد نیاز در کشور موجود نبود و این شرکت دانش بنیان با حمایت رایتل برای اولین بار در کشور نسبت به طراحی و ساخت آن اقدام کرده و موفق شد و از این پس می‌توان با استفاده از سیستم داخلی برای توزیع محتوا استفاده کرد.

مدیرعامل رایتل افزود: اپراتور سوم در حال حاضر برخی پورتال‌ها را با استفاده از بستر این شبکه راه اندازی تجاری کرده است و نصب و راه اندازی این سامانه به شرکت‌های تولیدکننده محتوا همانند شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در زمینه تولید محتواهای چندرسانه ای، سریال و یا فیلم‌های سینمایی کمک می کند تا محتواهای چندرسانه‌ای و فرهنگی خود را با استفاده از شبکه رایتل در معرض استفاده از عموم مشترکین این اپراتور قرار دهند و فضای کسب و کار جدیدی شکل بگیرد.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید