Performancing Metrics

اخراج ۷۵۰۰ کارمند در بمباردیه | اتاق خبر
کد خبر: 377070
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 16:21
شرکت هواپیما و قطارسازی بمباردیه بدنبال تاخیرهای متعدد که در تحویل هواپیماهای C Series پیش آمده و هزینه‌های این شرکت را افزایش داده است، ۷۵۰۰ نفر را اخراج خواهد کرد.

اتاق خبر: سخنگوی بمباردیه اعلام کرد این تعدیل نیرو تا پایان سال ۲۰۱۸ انجام می شود و عمدتا در قسمت موقعیتهای اداری خواهد بود.

این دومین دور اخراج است که از سوی این شرکت در سال جاری اعلام می شود. بمباردیه در فوریه اعلام کرده بود ۷۰۰۰ هزار شغل در بخش تولید را حذف خواهد کرد. اخراجهای برنامه ریزی شده برابر با حدود ۲۰ درصد از نیروی کار بمباردیه هستند.

بمباردیه که برای فاینانس برنامه هواپیمای C Series ، استقراض کرده است، اعلام کرد تعدیل اخیر به صرفه جویی سالانه حدود ۳۰۰ میلیون دلار منجر می شود.

این شرکت تلاش می کند تولید C Series  و همچنین طراحی هواپیمای گلوبال ۷۰۰۰ که قرار است تولیدش در سال ۲۰۱۸ آغاز شود را تسریع کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، بمباردیه قصد دارد ۳۷۵۰ کارمند را برای سرعت بخشیدن به این ابتکارها استخدام کند.

این شرکت کانادایی C Series   را نخستین هواپیمای جدید با ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۵۰ صندلی در ۲۵ سال گذشته معرفی کرده است اما پروژه تولید این هواپیما با تاخیرهای متعدد روبرو شده و هزینه برنامه ساخت آن به ۵.۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

منبع:ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید