Performancing Metrics

توتی یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ است | اتاق خبر
کد خبر: 377144
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 01:47
ژکو:
هم‌تیمی بوسنیایی فرانچسکو توتی به تمجید از این بازیکن پرداخت و او را یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ معرفی کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رم فردا (یکشنبه) باید در لیگ ایتالیا و در هفته نهم این رقابت ها برابر پالرمو به میدان برود. رمی ها که این هفته نیز در لیگ اروپا برابر حریف‌شان به تساوی رسیدند، هفته گذشته پیروزی ارزشمندی در این رقابت ها کسب کردند و توانستند ناپولی را در خانه خودش شکست بدهند.

ادین ژکو با تمجید از فرانچسکو توتی قبل از بازی با پالرمو گفت: اینکه در دوران فوتبالم فرصت بازی در کنار توتی و فرصت گل زدن از روی پاس های گل او را پیدا کردم، خیلی عالی و باورنکردنی است. افتخار می کنم در کنار توتی هستم. یادم می آید وقتی بچه بودم، توتی در رم بازی می کرد. آن زمان لیگ ایتالیا بهترین لیگ جهان بود و بازیکنان بزرگی در این لیگ بودند. آن زمان‌ها بازی توتی را دنبال می کردم و فکر نمی کردم روزی در کنار او بازی کنم. وقتی پیشنهاد رم به دست من رسید، خیلی خوشحال شدم. رم را با توتی می شناختم و اولین چیزی که به ذهنم رسید، این بود که قرار است در کنار توتی فوتبال بازی کنم.

مهاجم گلزن رم اضافه کرد: آنچه باعث شده است توتی یک اسطوره باشد، رهبری ذاتی اوست. وقتی در رختکن هستیم، به خوبی بازیکنان را هدایت می‌کند و بازیکنان جوان تیم را آموزش می دهد. حضور او برای تیم بسیار ضروری است. از نظر من توتی یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان است. کمتر بازیکنی در تاریخ بوده است که ثبات او را داشته است و توانسته این همه سال در بهترین فرمش باشد. او قهرمان جهان شده است و در همه این سال‌ها نیز به رم وفادار بوده و ارتباط خیلی خوبی هم با هواداران دارد. توتی می‌تواند برای همه یک الگو باشد. یک بازیکن باید به جایگاهی برسد که هواداران تیم او را در هر بازی تشویق کنند و حتی فقط برای دیدن او به ورزشگاه بروند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید