Performancing Metrics

«مریل استریپ» در حسرت بازی در آثار کدام کارگردان است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 377175
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 07:10
مریل استریپ با شرکت در جشنواره فیلم رم در یک کلاس سطح بالای سینمایی (مستر کلاس) شرکت کرد.

به گزارش اتاق خبر، مریل استریپ بازیگر سرشناس به عنوان یکی از مهمانان جشنواره فیلم رم که از ۱۳ تا ۲۳ اکتبر برگزار می‌شود در این جشنواره حضور یافت.

بازیگری که چندین جایزه بزرگ سینمایی در کارنامه دارد در این مسترکلاس به مدت ۹۰ دقیقه با آنتونیو موندا کارگردان جشنواره فیلم رم به گفتگو نشست.

این بازیگر در برابر مخاطبانی که آشکارا از حضور کنار وی خوشحال بودند، خود را در آغاز دوره کاری‌اش به عنوان فردی تربیت‌ناپذیر خواند و گفت با وجود کارگردان‌های زیادی که با آنها کار کرده، هنوز حسرت بازی کردن در آثار یک کارگردان به دلش مانده و او کسی نیست جز: مارتین اسکورسیزی.

استریپ در این نشست از همکاری‌اش در فیلم «شکارچی گوزن» با کارگردان مایکل چیمونو که چندی پیش درگذشت نیز یاد کرد. او در یادآوری سکانسی از این فیلم برای مخاطبان گفت: هوای خیلی گرمی بود، ۳۷ درجه و ما در تریلر بودیم.

وی افزود: باید فصل زمستان را نشان می‌دادیم و همه در پولیورهایی که پوشیده بودیم عرق کرده بودیم و می‌توانید در فیلم هم ببینید که من کاملا خیس بودم. همه مان اینطور بودیم جز رابرت (دنیرو) که می‌تواند کاملا بر بدنش کنترل داشته باشد و با وجود لباسی که کاملا خیس بود، خودش سرحال بود. اگر از من بپرسید که از مایکل چه خاطره‌ای دارم باید به این کلیپ نگاه کنید تا متوجه شوید چرا او را همیشه نیمه برهنه پشت دوربین به خاطر می‌آورم.

استریپ از اولین نقشش که اسکار برایش به همراه داشت نیز یاد کرد و با یادآوری فیلم «کرامر علیه کرامر» اعتراف کرد که همیشه به همه دست‌اندرکاران ساخت این فیلم فکر می‌کند و بازیگرانی که خودشان در بسیاری از موارد دیالوگ‌های خود را نوشته بودند.

وی افزود: متن فیلمنامه خیلی مبهم بود مخصوصا در بخشی که در دادگاه می‌گذرد. برای همین رابرت بنتون به سراغ ما آمد و از ما خواست برای پیشبرد کار مشارکت کنیم. هر یک از ما آن سکانس را نوشتیم و بعد به بهترین متن رای دادیم تا آن اجرا شود و من بودم که برنده شدم. بعد با هارولد پینتر همکاری کردم...

استریپ درباره ایفای نقش مارگارت تاچر هم صحبت کرد و گفت با وجود این که سیاست‌های او مورد تاییدش نیست اما او پیشگامی تاچر در محیطی کاملا مردانه را تحسین می‌کند.

استریپ در حالی که کلیپی از بازی خودش در نقش تاجر را به نمایش می‌گذاشت گریزی هم به هیلاری کلینتون زد و با حمایت از وی گفت همین اتفاق امروز دارد برای هیلاری کلینتون می‌افتد. مردم فکر می‌کنند او باید بهتر حرف بزند در حالی که او باید بهتر فکر کند.

مهر  

نظرات
ADS
ADS
پربازدید