Performancing Metrics

یک خواننده معروف دیگر بازیگر شد | اتاق خبر
کد خبر: 377178
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 07:45
جدیدترین خواننده‌ای مایل به بازیگری، «عماد طالب زاده» است که پس از اینکه از لس آنجلس به تهران آمد و توانست مجوز بگیرد و حتی تیتراژ سریال بخواند، حالا به بازیگری روی آورده است.

به گزارش اتاق خبر، «عماد طالب‌زاده» برای اولین‌بار حضور جلوی دوربین یک فیلم را تجربه کرد. این خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ در فیلم‌سینمایی «سکّه» به کارگردانی «حسن حج‌گذار» بازی کرده و این فیلم به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. این فیلم محتوایی خانوادگی دارد به دنبال مطرح‌کردن سبک زندگی صحیح و همچنین مسائل مرتبط با ازدواج جوانان است و «رضا رویگری»، «شهرام قائدی»، «پوراندخت مهیمن» و «فلور نظری» از جمله بازیگران «سکّه» هستند. حدوداً دو سال پیش بود که خبرهای مربوط به اولین تجربه بازیگری عماد طالب‌زاده مطرح شد اما خیلی مورد پرداخت رسانه‌ها قرار نگرفت. تا اینکه چندی پیش پس از صدور تمامی مجوزها، پخش فیلم «سکّه» در شبکه نمایش خانگی قطعی شد.

«سیدرضا تهامی»، سرمایه‌گذار این پروژه، درباره زمان توزیع فیلم‌سینمایی «سکّه» گفت:«این پروژه یک سری مشکلات داشت که حل شد و با شرکت «کیمیا نما» قرارداد بستیم و در حال حاضر آنونس نهایی منتشر شده است. تا کنون روی دو فیلم شبکه نمایش خانگی آنونس‌های فیلم «سکه» پخش شده و بحث ما این است که تا پایان محرم این اثر منتشر شود. اگر مشکلات تولید و توزیع داشته باشیم شاید یک هفته جا به جا شود اما نهایتاً طی بیست یا سی روز آینده این فیلم توزیع می‌شود.»

 وی درخصوص انتخاب این خواننده و آهنگساز پاپ اعلام کرد: «عماد طالب‌زاده یک چهره پرطرفدار موسیقی بود. من هم عماد طالب‌زاده را تا پیش از ورود به این پروژه نمی‌شناختم و پس از همکاری در این مجموعه با او دوست شدیم و هنرمند بسیار خوب و دوست ‌داشتنی است. او سه قطعه برای فیلم «سکه» خوانده است. تیتراژ شروع و تیتراژ پایانی را خوانده است و یک اثر هم در متن فیلم دارد و تنظیم‌کننده هر سه اثر پوریا حیدری است. 


موسیقی ما

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید