Performancing Metrics

رویاهای بوفون جدید فوتبال ایتالیا | اتاق خبر
کد خبر: 377195
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 11:00
جانلوییجی دوناروما با وجود این که پیشنهادهای وسوسه انگیزی دارد، در گفت‌وگویی به صحبت در مورد رویاهایش در میلان پرداخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از  ایسنا، جانلویجی دوناروما استعداد جدید دروازه‌بانی در فوتبال ایتالیاست که آینده درخشانی هم در انتظار اوست.

این دروازه‌بان جوان به سنگربان اصلی میلان تبدیل شده و با عملکرد درخشانی که از خود نشان داد، دروازه‌بان بزرگ و با تجربه‌ای همچون دیگو لوپس را نیمکت نشین کرد تا این دروازه‌بان اسپانیایی چاره‌ای جز جدایی از روسونری نداشته باشد.

تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب بوفون جدید فوتبال ایتالیا هستند اما این سنگربان جوان در این زمینه به صحبت پرداخت و اظهار کرد: میلان تیم مورد علاقه من است. این تیم مدتهاست که در قلب من جای گرفته است و نمی توانم خودم را با پیراهن تیم دیگری ببینم. نمی خواهم کوتاه مدت در میلان باشم. می خواهم حداقل 10 سال و یا بیشتر در این تیم بازی کنم.

دوناروما درباره این سوال که آیا به دنبال تمدید قرارداد خود با روسونری است، در این مورد هم گفت: مدیر برنامه هایم در حال بررسی کردن این موضوع است. می خواهم طولانی مدت در میلان بمانم. رویای من بستن بازوبند کاپیتانی میلان است. امیدوارم روزی این رویا میسر شود و بتوانم بازوبند کاپیتانی محبوب ترین تیمم را بر بازو ببندم.

رسانه های ایتالیایی پیش از این اعلام کردند دوناروما قرارداد خود را تا سال 2022 و با حقوق سالیانه سه میلیون یورو تمدید کرده است.

میلان در فصل جاری سری A عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در رده سوم جدول رده بندی جای دارد. روسونری این شانس را دارد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بعد از سه سال کسب کند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید