Performancing Metrics

آغاز عملیات احداث نمایشگاه دائمی البرز در سفر کاروان تدبیر و امید | اتاق خبر
کد خبر: 377303
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 01:35
نشست هم اندیشی با فعالان عرصه صنعت و تولید به منظور ایجاد هماهنگی درباره سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان البرز روز یکشنبه برگزار و موضوع آغاز عملیات احداث نمایشگاه دائمی استان ازسوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مطرح شد.

اتاق خبر:در این نشست که با حضور فتح الله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز و در سالن شهدای استانداری برگزار شد، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز گفت که کلنگ زنی نمایشگاه دائمی البرز در سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان صورت خواهد گرفت.
ایرج موفق با اعلام اینکه مدت هاست حوزه صنعت و معدن انتظار وقوع این مهم را می کشد، گفت: مجوز نمایشگاه با مشارکت تشکل های خصوصی استان به ثبت رسیده و زمین مناسب آن مشخص شده است.
وی افزود: بر اساس آخرین برنامه ای که از معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت اعلام شده، استان البرز در حوزه سرمایه گذاری توانسته رتبه پنج را به دست آورد که با تحقق فعالیت این نمایشگاه به دستاوردهای بهتری نیز دست خواهیم یافت.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز این استان در بخش سرمایه گذاری خارجی رتبه ٢ و در بخش صدور پروانه هم رتبه ٣ را کسب کرده است.
٦٠ هزار واحد صنفی در استان البرز فعالیت دارند که مشکلات آنها به صورت مستمر و هفتگی در جلسه کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی مطرح و بررسی می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: با کمک اتاق اصناف بیشتر واحدهای صنفی که مجوز ندارند، شناسایی شده اند. 125 اتحادیه در استان فعالیت دارند که با فعالیت چهار اتاق اصناف همواره در تلاش برای توسعه بیشتر هستیم.
موفق گفت: در سفر کاروان تدبیر و امید براساس مطالعات انجام شده مطالبات بخش خصوصی مطرح و مصوبات خوبی را جهت رفع موانع و مشکلات حوزه اقتصادی صنعت در استان البرز دریافت خواهیم کرد.
در این نشست شرکت ها، واحدهای صنعتی و نماینده اتحادیه ها نقطه نظرات و مشکلات خود را در حوزه صنعت و تولید بیان کردند.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید