Performancing Metrics

حضور«آل پاچینو» در یک فیلم هندی! | اتاق خبر
کد خبر: 377328
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 03:53
نشریه «ایندیا تایمز» از مذاکره با «آل پاچینو» برای بازی در یک فیلم از سینمای بالیوود خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، «ایندیا تایمز» به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که «آل پاچینو» بازیگر نامدار هالیوودی به بازی در یک فیلم بالیوودی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، نزدیک شده است.

این فیلم به کارگردانی مشترک «کارتیک سابوراج» و «دانوش» در ابتدا قرار بوده از «مورگان فریمن» برای نقش مورد نظر استفاده کند اما در نهایت «آل پاچینو» را برای این نقش مد نظر قرار داده‌اند و در حال حاضر در حال مذاکره برای تعیین زمان و دیگر جزئیات همکاری با بازیگر «صورت زخمی» هستند.

بر اساس اعلام این منبع، هنوز قرار نهایی این فیلم بالیوودی با «آل پاچینو» نهایی نشده است و این موضوع به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

قرار است بخش عمده‌ای از این فیلم بالیوودی در آمریکا فیلمبرداری شود.

«آل پاچینو» طی پنج دهه حضور فعال در دنیای سینما در فیلم‌های مطرحی بازی کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به «پدرخوانده»، «سرپیکو»، «بعدازظهر سگی»، «عدالت برای همه»، «گشت‌زنی»، «صورت‌زخمی»، «بوی خوش زن»، «مخمصه»، «وکیل مدافع شیطان»، «کافه چینی»، «تاجر ونیزی»، «13 یار اوشن» و «قتل منصفانه» اشاره کرد.

وی برای فیلم‌های «پدرخوانده»، «سرپیکو»، «پدرخوانده2»، «بعدازظهر سگی» «عدالت برای همه»، «گلن گلی گلنراس»، «دیک تریسی» و «بوی خوش زن» نامزد جایزه‌ اسکار شد که برای فیلم آخر موفق به دریافت این جایزه شد.

«آل پاچینو» آخرین بار در فیلم «خلاف‌کاری» در کنار «آنتونی هاپکینز» در اولین تجربه کارگردانی «شینتارو شیموساوا» مقابل دوربین رفت اما این فیلم با نقدهای منفی زیادی مواجه شد و در گیشه نیز عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید