Performancing Metrics

جشنواره فیلم صنعتی کارگاه آموزش فیلمسازی برگزار می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 377342
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 06:01
جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی کارگاه‌های آموزش اصول فیلمسازی را با کمک اساتید برجسته حوزه سینما در برترین دانشگاه‌های صنعتی کشور، برگزار می‌کند.

به گزارش اتاق خبر، بخش دانشجویی این رویداد سینمایی به منظور ایجاد مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان علاقه‌مند به حوزه فیلمسازی، کارگاه‌های رایگان آموزش اصول فیلمسازی را در برترین دانشگاه‌های صنعتی کشور برگزار خواهد کرد.
در این کارگاه‌ها، استاتید برجسته سینما و افراد سرشناس حوزه مستندسازی تجربیات خود را به علاقمندان انتقال می‌دهند.
 
علاوه بر این، هنرجویان این کارگاه‌ها در تورهای آموزش عملی فیلمسازی از مراکز فناوری و صنعتی که جشنواره برگزار می‌کند، شرکت کرده و تولیدات نهایی آن‌ها در بخش دانشجویی جشنواره که به صورت مستقل داوری و برگزار برگزار می‌شود، به رقابت می‌پردازند.
 
بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) در چهارمین دوره خود برنامه‌های مختلفی را برای افزایش مشارکت دانشجویان در این رویداد پیش‌بینی کرده است.
 
این رویداد سینمایی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.
 
پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.ir ارسال کنند.

سینماپرس  

نظرات
ADS
ADS
پربازدید