Performancing Metrics

صحنه های هیجان انگیز«مکس دیوانه»بدون جلوه های ویژه+فیلم | اتاق خبر
کد خبر: 377346
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 06:45
بسیاری از شما با فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) آشنا هستید.

به گزارش اتاق خبر، سری فیلم های مکس دیوانه در دهه ۸۰ میلادی با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران مواجه شده و توانستند موفقیت های خوبی به دست آورند. پس ارائه چند فیلم از این سری، «جورج میلر» (George Miller) کارگردان این اثر تصمیم گرفت ساخت آن را متوقف کند. اما وی بعد از گذشته نزدیک به دو دهه تصمیم گرفت اثری جدید از این سری را بسازد و به همین دلیل فیلم جاده خشم متولد شد.

فیلم جدید جورج میلر که در ژانر تخیلی ارائه شده، جلوه های ویژه و بصری فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. صحنه های «مکس دیوانه: جاده خشم» بسیار طبیعی به نظر می رسند، به همین دلیل این فیلم حادثه ای توانسته جوایز متعددی را به خود اختصاص داده و تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیزد.

به تازگی ویدیویی در یوتوب منتشر شده که صحنه های مختلف این فیلم، بدون جلوه های ویژه را به تصویر می کشد. همانطور که مشاهده می کنید، سکانس ها بسیار طبیعی ساخته شده و خلق آن ها زحمت زیادی به همراه داشته است. کمتر فیلمی را می توان یافت که بدون جلوه های ویژه تا این حد جذاب جلوه کند. بهتر است توضیحات را همین جا به پایان ببریم و از شما دعوت کنیم به تماشای ویدیوی زیر بنشینید.

 
روزیاتو
نظرات
ADS
ADS
پربازدید