Performancing Metrics

بالیوود بهتر است یا هالیوود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 377379
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 10:52
میرفخرایی «سلام بمبئی» را فیلمی موفق در گیشه و نمونه خوبی جهت ساخت اثر مشترک سینمایی برشمرد و گفت که بالیوود چیزی کم از هالیوود ندارد.
به گزارش اتاق خبر، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس فیلم «سلام بمبئی» در خصوص نقطه قوت این اثر در جذب مخاطب گفت: این فیلم برای مخاطب از لحاظ قصه و حضور بازیگران ایرانی مانند محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و بازیگران مطرح هندی تازگی دارد. 
 
وی افزود: اول اینکه «سلام بمبئی» محصول مشترک است و از طرفی بیشتر موفقیت این فیلم تجاری خواهد بود تا هنری. پس می‌تواند راه خوبی برای فیلم‌هایی باشد که قصد جدا شدن از دولت دارند و می‌خواهند مستقل کار کنند. «سلام بمبئی» قابلیت فراوانی برای فروش دارد و نمونه خوبی برای کارهای مشترک است. 
 
این طراح صحنه و لباس در خصوص تاثیرات ارتباط بین حوزه سینمای کشورها گفت: اگر مرز بین کشور ما و دیگر کشورها در جهت فیلمسازی باز شود، اتفاق مهم دو طرفه‌ای در این صنعت رخ می‌دهد؛ چون ما از لحاظ سوژه و آنها به جهت صنعت قوی هستند و تلفیق این دو اتفاقات مثبتی رقم خواهد زد. 
 
طراح صحنه و لباس «شهرزاد» درباره اخلاق حرفه‌ای عوامل سینمای هند گفت: رفتار و اخلاق حرفه‌ای بسیار درست و صنعتی داشتند. از آنجا که من در سینمای آمریکا هم فعالیت داشتم، می‌توان گفت سینمای هند از آنها چیزی کم ندارد. بلکه در برخی موارد سرآمد نیز هست. چرا که صمیمیت شرقی در سینما و مردم هند وجود دارد که این مقوله در غرب یا وجود ندارد و یا خط کشی شده است. 
 
 
باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات
ADS
ADS
پربازدید