Performancing Metrics

بازگشت ۱۲ بازیگری که به جم رفته بودند به کشور | اتاق خبر
کد خبر: 377386
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 11:38
رئیس سازمان سینمایی گفت: قرار نیست فرش قرمز پهن کنیم برای کسانی که مرتکب خطا شدند.

به گزارش اتاق خبر، برنامه «متن حاشیه» در برنامه این هفته خود به موضوع سرنوشت بازیگران جم پرداخت و در گفتگویی تلفنی با حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در خصوص جزئیات خروج بازیگران و حضور در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: این موضوع یک حادثه تاسف بار بود. با تبلیغات در داخل و خارج، موجی در کشور متاسفانه اتفاق افتاد که عده‌ای فکر میکردند در خارج از مرز‌های ایران ممکن است خبرها و زندگی بهتری در انتظار آنها باشد. 



وی ادامه داد: تقریبا همه کسانی که رفتند بازیگران و عوامل شناخته شده در سینما نبودند. با رفتن آنها من متنی را نوشتم به عنوان کسی که تجربه دارد و فضای خارج کشور را می‌شناسد. به آنها گفتم خبری نیست حتی اگر خبری باشد، آنها بعد از مدتی پشیمان خواهند شد. بعد از انتشار این نامه آرام آرام پشیمانی شروع شد. به نظرم این نامه تیر خلاصی بود برای کسانی که امیدهای واهی داشتند. 

ایوبی عنوان کرد: از مدتی قبل چند نفر از این افراد با سازمان سینمایی تماس داشتند بخش‌ حراست ما برخورد خوبی با آنها داشت. راه بازگشت به خانه پدری را به روی آنها نبندیم. همکاری خوبی در بخش‌های مختلف نظام صورت گرفت که آنها برگردند چراکه ما یک نظام اسلامی هستیم. 

وی ادامه داد: تا امروز 12 نفر بازگشتند و با بخش‌های مختلف صحبت داشتند. بسیاری از آنها احساس ندامت کردند. ما بر صندلی پدری نشسته‌ایم و نمی‌توانیم راه بر آنها ببندیم حتی اگر فرزندان خطا کار باشند. اینکه با آنها چه برخوردی خواهد شد فقط وظیفه سازمان سینمایی نیست و برخورد تشویقی با آنها نخواهد شد. در این کشور همیشه امکانات بهتر تنها برای بازیگران، هنرمندان و اساتید نیست اگر به جایی رسیده ایم از سرمایه ملی استفاده شده است.  

ایوبی در خصوص مجازات این افراد گفت: قرار نیست فرش قرمز پهن کنیم برای کسانی که مرتکب خطا شدند و مشوقی برای دیگران باشیم و اینکه چه برخوردی خواهیم کرد فراتر از سازمان سینمایی است. نباید آنها انتظار داشته باشند زمانی که برمی گردند در تلویزیون و سینما به راحتی کار کنند. 

رئیس سازمان سینمایی خاطر نشان کرد: ما در تعامل با دستگاه‌های مختلفی هستیم که در این کشور کار آنها رصد کردن است و نگاه آنها منافع ملی حفظ و حراست از ارزش های حاکم بر کشور است و برای این بازیگران تصمیم گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید