Performancing Metrics

ایرلاین‌ها رکورد زدند | اتاق خبر
کد خبر: 377464
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 18:00
آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری نشان می‌دهد در شهریورماه امسال ۱۴ ایرلاین داخلی ۶۰۲۱ پرواز انجام دادند که از این میزان ۳۳۸۸ پرواز یعنی بیش از ۵۶.۲ درصد با تاخیر انجام شده است.

اتاق خبر:  براساس این آمار شرکت آسمان با ۸۹۰ پرواز بیشترین سهم پروازی را به خود اختصاص داده است و ایران ایر با ۷۱۲ پرواز، ماهان با ۶۷۴ پرواز و زاگرس با ۶۴۳ پرواز دررتبه های بعدی قرار دارند.

 آمار این سازمان نشان می‌دهد که ایران‌ایر بیشترین تاخیر پروازی را در آخرین ماه تابستان ثبت کرده و این شرکت در  شهریورماه ۷۱۲ پرواز را انجام داده که سهم پروازهای تاخیردار آن ۶۶ درصد بوده است.

هواپیمایی تابان و آسمان هم هر کدام با ۶۴ درصد به طور مشترک رتبه دوم بیشترین تاخیرات پروازی را به خود اختصاص دادند؛ پس از این دو ایرلاین، ‌ایران‌ایرتور با ۶۳ درصد در رتبه سوم قرار گرفته است. هواپیمایی معراج، نفت، آتا ایر، زاگرس، کیش‌ایر، اترک ایر، کاسپین، ماهان، ‌قشم ایر و پویا ایر به ترتیب با ۶۲ درصد، ۶۱، ۵۵، ۵۴، ۵۱، ۵۰، ۴۹، ۴۳ و ۳۳ درصد تاخیر در رده‌های بعدی لیست تاخیرات پروازی شهریورماه قرار دارند.

تاخیر ۵۶.۲ درصد پروازهای شهریورماه در حالی است که میزان تاخیر پروازهای مردادماه اعلام نشده اما میزان تاخیر پروازها در تیرماه امسال ۴۴ درصد بوده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید