Performancing Metrics

با جدیدترین فیلمهای دنیا آشنا شوید+تصاویر | اتاق خبر
کد خبر: 377466
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 18:17
موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

به گزارش اتاق خبر، کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.


هیو جکمن بار دیگر با نقش ولورین برگشته و این بار قرار است در فیلم "لوگان" (Logan) بازی کند. جیمز منگلد پس از کارگردانی فیلم "ولورین" در سال 2013 حالا با این فیلم آمده که قرار است روز سوم مارس 2017 اکران شود. حالا ولورین پیرتر شده و نیروهای شفابخش او روی بدنش جای زخم باقی گذاشته اند. پاتریک استوارت دوباره در نقش چارلز اگزاویر و استیون مرچنت در نقش کالیبان جهش یافته بازی خواهند کرد. بوید هالبروک در نقش دونالد پیرس و ریچارد ای. گرنت در نقش دکتر زاندر رایس بازی می کنند. دافنی کین هم نقش دختر جوانی را ایفا خواهد کرد که ممکن است بعضی از نیروهای ولورین را داشته باشد. 
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
 
 
وقتی فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان" (Guardians of the Galaxy) در سال 2014 اکران شد، سورپرایز خوشایندی در دنیای فیلم های کامیک بوک بود. با اکران فیلم "دکتر استرنج" در سینماهای اروپا در این هفته، جیمز گان نیز با این فیلم آمده که در تیزر آن ماجراهای بیشتری از پیتر کوئیل/استار لورد (با بازی کریس پرت)، گامورا (زوئی سالدانا)، دراکس نابودگر (دیو بائوتیستا)، راکت راکون (با صداپیشگی بردلی کوپر) و بیبی گروت (با صداپیشگی وین دیزل) را شاهد خواهیم بود. این فیلم در روز 5 مه 2017 اکران خواهد شد که بازیگران نقش مکمل در فیلم قبلی نیز به آن بازگشته اند که عبارتند از: کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل روکر در نقش یوندو  گلن کلوز در نقش نووا پرایم. بازیگران جدید این فیلم کرت راسل، الیزابت دبیکی، نیتان فیلیون و سیلوستر استالونه هستند.
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
 
 
 
جدیدترین تلاشی که برای شکستن طلسم اقتباس از روی یک بازی ویدئویی انجام شده و ده ها سال است هالیوود را مبتلا کرده، فیلم"کیش یک آدمکش" (Assassin's Creed) است. در این فیلم که نوبت اکران 21 دسامبر 2016 دارد، کارگردان فیلم "مکبث"، جاستین کرزل دوباره با ستاره های فیلمش مایکل فسبندر و ماریون کوتیار همکاری می کند و داستانی را روایت می کند که در آن کالم لینچ (با بازی فسبندر) به اسپانیای قرن پانزدهم و به جامعه مخفی و اسرارآمیزی به نام "آدمکش ها" فرستاده می شود. بازیگران نقش مکمل این فیلم ماجرایی جرمی آیرنز، مایکل کنث ویلیامز، آریان لابد، برندان گلیسون و کالم ترنر هستند.
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
 
 
فقط چند هفته به اکران فیلم "ورود" (Arrival) باقی مانده است. دنیس ویلنوو کارگردان پس از آن که در فیلم "سیکاریو" نگاهی به جنگ های رخ داده بر سر مواد مخدر انداخت، حالا با دو پروژه بعدی اش به ژانر علمی-تخیلی رو آورده و فیلم ورود ساخته او قرار است 11 نوامبر 2016 اکران شود و دنباله آن با عنوان "بلید رانر" قرار است در سال 2017 به نمایش عمومی درآید. این فیلم با اکران در جشنواره های فیلم پائیزی نقدهای اولیه خوبی دریافت کرد و آخرین تریلر آن نشان می دهد که لوئیز بنکس (با بازی ایمی آدامز) کارشناس زبانشناسی است که می کوشد با نژاد بیگانه ای که سفینه هایش دور کره زمین شناورند، ارتباط برقرار کند. جرمی رنر، فارست ویتاکر و مایکل استالبارگ از دیگر همبازی های او هستند.
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
 
 
 
پس از موفقیت فیلم "یک مرد مجرد"، تام فورد (نویسنده/کارگردان/غول دنیای فشن) هفت سال صبر کرد تا دومین فیلمش را بسازد و این بار اقتباسی از رمان "تونی و سوزان" نوشته آستین رایت را به صورت فیلم درآورده است. این فیلم که ایمی آدامز، جیک جیلنهال، مایکل شنون و آرون تیلور-جانسون در آن نقش آفرینی کرده اند، برنده جایزه شیر نقره ای هیئت داوران جشنواره فیلم ونیز شد. این فیلم مهیج و رمانتیک در واقع دو داستان را روایت می کند. در یکی از آنها سوزان مورو (با بازی آدامز) فروشنده آثار هنری در لوس آنجلس، رمانی دریافت می کند که همسر سابقش (با بازی جیلنهال) آن را تحت عنوان حیوانات شب‌زی نوشته است. با خواندن این رمان، کارگردان سبک اکشن را شدت می بخشد و داستان خشونت باری درباره انتقام یک پدر و همسر (با بازی جیلنهال) را به تصویر می کشد که همسر و دخترش هنگام مسافرت از میان تگزاس غربی، ربوده می شوند. فیلم "حیوانات شب‌زی" (Nocturnal Animals) قرار است هجدهم نوامبر 2016 قبل از اکران عمومی در روز 9 دسامبر، در سینماهای منتخب آمریکا به نمایش در بیاید.
  
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
 
 
فیلم سینمایی "بَری" (Barry) نوشته آدام منسباخ و به کارگردانی ویکرام گاندی، یکی از سورپرایزهای چرخه جشنواره های فیلم پائیزی بود. این فیلم که روز 16 دسامبر در نتفلیکس منتشر خواهد شد، فیلمی زندگی نامه ای درباره اولین سال حضور باراک اوبامای 20 ساله به عنوان دانشجوی انتقالی در دانشگاه کلمبیا است. این فیلم مانند فیلم "سمت جنوبی با تو"، نگاهی اجمالی به مردی است قبل از آن که رئیس جمهور شود، ولی آن طور که دوون ترل، هنرپیشه استرالیایی آن را جان بخشیده و تحسین زیادی نیز در این خصوص کسب کرده، هنوز در حال جستجو است و هنوز خود را بری می نامد در حالیکه سعی دارد جایگاه خود را در نیویورک سیتی سال 1981 پیدا کند.
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
 
 
 
دوران کاری حرفه ای گور وربینسکی پر از ژانرهای مختلف بوده و فیلم های زیادی در ژانرهای خانوادگی ("شکار موش")، کمدی رمانتیک ("مکزیکی")، ترسناک ("حلقه")، درام ("هواشناس")، انیمیشن ("رَنگو") و سری فیلم های ماجرایی-اکشن ("دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه" و "رنجر تنها") کار کرده است. با آخرین فیلمش او به ژانر ترسناک بازگشته و داستان مدیر جوانی (با بازی دین دی‌هان) را به تصویر می کشد که برای آوردن مدیرعامل شرکتش از مرکز سلامت واقع در کوه های آلپ سوئیس، فرستاده می شود. خیلی زود او درمی یابد که روندهای درمانی این مرکز آنطور که به نظر می رسند نیستند و بدین ترتیب راز ترسناکی کشف می شود. فیلم سینمایی "درمانی برای سلامت" (A Cure for Wellness) روز 17 فوریه 2017 نوبت اکران دارد.
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
  

 
 
تام مک‌گراث کارگردان فیلم های "ماداگاسکار 1، 2 و 3" حالا فیلم انیمیشن "بچه رئیس" (Boss Baby) را ساخته که داستان تیم پسربچه هفت ساله ای است که ادای برادر تازه به دنیا آمده اش (با صدای الک بالدوین) را در می آورد. این انیمیشن نوبت اکران 31 مارس 2017 را دارد و دیگر بازیگرانی که در آن صداپیشگی می کنند مایلز باسکی، جیمی کیمل، لیزا کودرو و استیو بوشمی هستند.
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
 
 
 
فیلم "حلول" (Incarnate) که روز دوم دسامبر روی پرده سینماها خواهد رفت، آرون اکهارت را در نقش دانشمندی دارد که وارد ضمیر ناخودآگاه افراد تسخیر شده می شود. وقتی او تصمیم می گیرد که پسر جوانی را از چنگ یک شیطان نجات دهد، با موجود بسیار نیرومندی روبرو می شود که او و آن پسر جوان ممکن است نتوانند از این ماجرا زنده بیرون بیایند. برد پیتون این فیلم را کارگردانی کرده و دیگر بازیگران آن کاریس ون هوتن و کاتالینا ساندینو مورنو هستند.
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
 
 
در فیلم «همیشه بدرخش» (Always Shine) مکنزی دیویس و کیتلین فیتزجرالد نقش دو بازیگر و دوست را بازی می کنند که از لوس آنجلس برای تعطیلات به بیگ سور می روند. ولی وقتی آنها تنها می شوند، حسادت و نفرت غلبه می کند و محیطی سمی می سازد. این فیلم که دوم دسامبر قرار است اکران شود، توسط سوفیا تاکال از روی فیلمنامه ای از لارنس مایکل لوین کارگردانی شده و نقدهای اولیه خوبی دریافت کرده است.
 
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (32) 
 
 
اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:
 
 
•    فیلم سینمایی "منچستر در کنار دریا" (Manchester by the Sea) در صدر نامزدهای جوایز گاتهام امسال بود که روز پنج شنبه گذشته اعلام شدند. (منبع: Variety)
 
 
•    کالین فرث قرار است نقش ویلیام وثرال ویلکینز، رئیس بانک فیدلیتی فیدوشری را در مقابل امیلی بلانت، بن ویشا، امیلی مورتیمر، مریل استریپ و لین-مانوئل میراندا در فیلم سینمایی "مری پاپینز باز می گردد" (Mary Poppins Returns) ایفا نماید. (منبع: Variety)
 
 
•    گوگو امباثا-را نقش دکتر ماری را در کنار اوپرا وینفری، ریس ویثراسپون، میندی کیلینگ و استور مرید در فیلم اقتباسی ایوا دو ورنی از "چروکی در زمان" (A Wrinkle in Time) بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)
 
 
•    تام هاردی قرار است نقش ارنست شکلتون (سیاح) را در فیلم زندگی نامه طراحی شده ای بازی کند. (منبع: Deadline)
 
 
•    کوین کاستنر در حال مذاکره برای بازی در نقش پدر کاراکتر جسیکا چستین در فیلم اول آرون سورکین کارگردان تحت نام "بازی مولی" (Molly’s Game) است. (منبع: THR)
 
 
•    جاش گَد قرار ات نقش دستیار کاراکتر جانی دپ را در فیلم اقتباسی کنث برانا از کتاب "قتل در قطار سریع السیر شرق" (Murder on the Orient Express) ایفا نماید. (منبع: Variety)
 
 
•    هیو گرنت و برندان گلیسون به هیو بونه‌ویل، سالی هاکینز، جولی والترز، جیم برودبنت، پیتر کاپالدی، مادلن هریس، و ساموئل جاسلین در فیلم "پدینگتون 2" (Paddington 2) پیوستند. (منبع: Variety)
 
 
•    جسی پلمونس به داکوتا فنینگ در فیلم "حباب شیشه" (The Bell Jar) پیوست که اولین تجربه کارگردانی کیرستن دانست است. (منبع: Variety)
 
 
•    پیتر اسکارسگارد به خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز پیوست تا در فیلم زندگی‌نامه ای "اسکوبار" (Escobar) نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)
 
 
•    آنا کندریک، ربل ویلسون و آنا کمپ برای بازی در فیلم "آوازخوان حرفه ای 3" (Pitch Perfect 3) به کارگردانی تریس سای باز می گردند. (منبع: THR)
 
 
•    آرون پل و اُلگا کوریلنکو قرار است در فیلم مهیج و علمی-تخیلی "اندروید" (Android) به کارگردانی نایل جانسون از روی فیلمنامه ای از مت اوریلی بازی کنند. (منبع: Variety)
 
 
•    ال فنینگ و پیتر دینکلیج قرار است در فیلم "فکر می کنم حالا تنها هستیم" (I Think We're Alone Now) به کارگردانی رید مورانو بازی کنند. (منبع: THR)
 
برترین ها
نظرات
ADS
ADS
پربازدید