Performancing Metrics

مجید انتظامی:با پدر در یک ساختمان زندگی می‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 377486
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 20:37
انتظامی با اشاره به اینکه همراه با عزت الله انتظامی در یک ساختمان زندگی می کند، گفت: من و پدرم وابستگی عجیبی به یکدیگر داریم.

به گزارش اتاق خبر، مجید انتظامی آهنگساز برجسته کشورمان گفت: خدا را شکر پدرم عزت الله انتظامی هم اکنون چه از نظر جسمانی و چه از نظر تنفسی حال بسیار خوبی دارد.

 
وی ادامه داد: آقای بازیگر هیچ وقت تنها نیست چراکه من و پدرم در یک ساختمان زندگی می کنیم و او هر وقت با من کاری داشته باشد، تماس می گیرد و من سریع کنارش حاضر می شوم.
 
انتظامی خاطرنشان کرد: با اینکه پدرم پرستار دارد اما بیشتر وقت ها در کنارش حضور دارم چون او به من وابستگی عجیبی دارد و من هم خیلی دوستش دارم و به هم وابسته ایم.
 
شایان ذکر است، در کارنامه هنری مجید انتظامی، بیشتر موسیقی فیلم دیده می شود که از جمله شناخته شده ترین آثاری که این آهنگساز برجسته برای آن ها موسیقی ساخته، می توان به "دیوانه ای از قفس پرید"، "مریم مقدس"، "آژانس شیشه ای"، "اعتراض"، "من ترانه 15 سال دارم" و "روز واقعه" اشاره کرد.
 
همچنین "مردان آنجلس"، "شیخ بهایی"، "کلاه پهلوی" و "تنهاترین سردار" نیز از مشهورترین مجموعه های تلویزیونی هستند که موسیقی آن ها را مجید انتظامی ساخته است.
 
سمفونی های ارزشمند و قابل توجهی مانند "ایثار"، "انقلاب اسلامی"، "مقاومت"، "این فصل را با من بخوان"، "صلح" و "خرمشهر" نیز از جمله دیگر آثار ارزشمندی است که در کارنامه هنری پربار این هنرمند به گوش می رسد.
 
میزان  
نظرات
ADS
ADS
پربازدید