Performancing Metrics

مجید انتظامی:خیلی‌ها به من تهمت می‌زنند | اتاق خبر
کد خبر: 377497
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 22:02
دنیای من با دنیای آهنگسازان دیگر تفاوت دارد که البته بابت این تفاوت خرده های بسیاری به من گرفته می شود و حتی به من تهمت می زنند اما فکر می کنم مسیرم، مسیری درست است.
به گزارش اتاق خبر، مجید انتظامی آهنگساز با تجربه کشور گفت: دنیای من با دنیای آهنگسازان دیگر تفاوت دارد که البته بابت این تفاوت خرده های بسیاری به من گرفته می شود و حتی به من تهمت می زنند اما فکر می کنم مسیر انتخابی ام، مسیری درست است و به همین جهت تا آخر آن ایستادگی می کنم.
 
وی در خصوص جدیدترین فعالیت خود در عرصه موسیقی اظهار داشت: اثری را در دست تولید دارم که مربوط به سه سال قبل است که تصور می کنم مراحل پایانی ضبط آن امروز به پایان برسد. آلبوم جدیدم «حماسه اقتدار» نام دارد و در حال و هوای دفاع مقدس تولید شده است.
 

انتظامی همچنین تصریح کرد: آلبوم حماسه اقتدار چند خواننده دارد که سالار عقیلی یکی از این خوانندگان است و فضای کلی آلبوم سنتی و در فضای موسیقی ایرانی و کلاسیک تولید شده است.
 
آهنگساز موسیقی فیلم "روز واقعه" در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: آلبوم جدیدم 4 قطعه دارد و با پایان مراحل تولید آن، از زمان انتشارش اطلاعی ندارم.
 
وی افزود: تجربه ساخت موسیقی در ژانر دفاع مقدس تجربه گرانی است چرا که هیچ کدام از بخش های خصوصی حاضر به سرمایه گذاری در این حوزه نیستند چرا که آثار ارزشی و دفاع مقدسی به شکل ترانه نیستند و بازگشت مالی ندارد.
 
آهنگساز موسیقی فیلم «مریم مقدس» همچنین گفت: به طور یقین اگر یک آلبوم ترانه داشته باشد، مردم از آن اثر استقبال می کنند و در این صورت پول ساخت آن ترانه ها فراهم می شود. اما کارهایی مانند آلبوم من درآمدی ایجاد نمی کنند چرا که مردم از اینگونه آثار استقبال زیادی نمی کنند.
 
وی اظهار کرد: موسیقی هایی مانند آنچه در آلبوم «حماسه اقتدار» تولید شده بیشتر کارهایی تجربی هستند که مردم حوصله شنیدن آن ها را ندارند چرا که اغلب آثاری سنگین قلمداد می شوند و اغلب نیاز به فکر کردن دارند و مردم دیگر حوصله فکر کردن ندارند.
 
انتظامی در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: بیشتر تجربیات من در حوزه ای است که بیشتر آثارم را در آن تولید کردم و سعی دارم تجربیاتم را در این زمینه کامل کنم چرا که تصور می کنم انسان هرقدر در زمینه موسیقی یاد بگیرد، بازهم کم است.
 
این آهنگساز توضیح داد: به عقیده من دنیای موسیقی به قدری بزرگ و گسترده است که وقتی انسان در یک بخش از آن قدمی بر می دارد، زمانی که از این دنیا برود، شاهد این خواهد بود که در یک قطعه از این دنیا اثر ارزشمندی را از خود بر جای گذاشته است.
 
میزان
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید