Performancing Metrics

آغاز اکران انیمیشن «ناسور» در پنج پردیس سینمایی | اتاق خبر
کد خبر: 377503
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 22:55
اکران عمومی انیمیشن عاشورایی «ناسور» در سانس‌های صبح پنج پردیس سینمایی همزمان با پخش تیزرهای این اثر از صدا و سیما آغاز شد.

به گزارش اتاق خبر، انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند با موضوعی عاشورایی در ماه‌‌های محرم و صفر اکران شده است. این اثر در سانس‌های صبح و ویژه مدارس در پردیس‌های سینمایی کورش، آزادی، جوان، المپیک، شکوفه و فرهنگسرای بهمن روی پرده می‌رود.  

«ناسور» همچنین به تازگی اکران خود در عراق را آغاز کرده و طبق برنامه‌ریزی‌ها به زودی در سینماهای امریکا و کانادا به نمایش درمی‌آید. 

انیمیشن «ناسور» در سال ۹۴ در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت. همچنین «ناسور» با حضور در جشنواره «غدیر» عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را بدست آورد. 

انیمیشن «ناسور» روایت زندگی عبیدالله‌ بن حر جعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبرو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبرو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید