Performancing Metrics

گردهمآیی صنعتگران حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با رویکرد تولید ملی و اقتصاد مقاومتی | اتاق خبر
کد خبر: 377527
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 01:13
فعالان و صنعتگران حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از آخر هفته جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گردهم می آیند و ضمن ارائه جدید ترین تولیدات، صنایع، ماشین آلات و تجهیزات خود، بر تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند.

اتاق خبر: این نمایشگاه امسال و پس از تحولات پسابرجام با استقبال بین‌المللی صاحبان صنایع جهان مواجه شده است و در آن ده‌ها شرکت داخلی و خارجی در متراژی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع حضور خواهند داشت و با ارائه جدید‌ترین دستاورد‌ها و معرفی پروژه‌ها، فرصت‌های سرمایه گذاری، قابلیت‌ها، امکانات و فعالیت‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با بیان اینکه حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی محور اصلی برگزاری این نمایشگاه است،گفت: نمایشگاه حمل و نقل عمومی با هدف رقابت پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، هم افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر کشور برگزار می‌شود.

سیدعلی اعتدالی اضافه کرد: انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی، توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل و کالا و مسافر، فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکتهای داخلی و خارجی، بهبود وضعیت محیط زیست در کلان شهر‌ها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور از دیگر اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری است.

اعتدالی به استقبال شرکت های خارجی از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، اشاره کرد و گفت: تاکنون شرکت‌هایی از کشورهای ژاپن، چین، هند، ترکیه، سوئد، اسپانیا، هلند، آلمان، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، آذربایجان و کشورهای آفریقایی در نمایشگاه ثبت نام کرده اند و به دلیل درخواست‌های متعدد شرکت‌های داخلی و خارجی، ظرفیت محل برگزاری و سالن‌های تحت پوشش را افزایش داده‌ایم.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات در دو بخش حمل و نقل و خدمات شهری برگزار می شود و در آن انواع خودروها و وسایل حمل و نقل عمومی، خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین، خودروهای مخصوص، خودروهای پاک، وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، ماشین آلات عمرانی و راه سازی،تجهیزات راه‌ها و زیر بناهای حمل ونقل، حمل ونقل کالا و مسافر، حمل ونقل ریلی ، ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری، حمل و نقل شهری، ماشین آلات عمرانی، ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی، پارک‌ها و فضای سبز و تجهیزات وابسته، بازیافت و تبدیل مواد، مبلمان شهری، عمران، معماری و شهرسازی، مدیریت جامع شهری، تجهیزات ایمنی امنیتی و رادیویی، پارکینگ‌های طبقاتی، شهر الکترونیک، زیباسازی و محیط زیست شهری به نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ داخلی از جمله گروه بهمن، گروه ایران خودرو دیزل، سایپادیزل، زامیاد و همچنین معاونت‌های مختلف شهرداری تهران و شرکت‌های خصوصی مرتبط با حوزه‌های خدمات و عمران شهری حضور دارند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از 6 تا 9 آبان ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید