Performancing Metrics

نمی‌توانیم در هر دیدار چهار گل بزنیم | اتاق خبر
کد خبر: 377584
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 07:17
زیدان:
سرمربی رئال مادرید بعد از برد خفیف برابر بیلبائو تاکید کرد تیمش نمی‌تواند در هر دیدار چهار بار دروازه حریف را باز کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال‌ مادرید در هفته نهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو بیلبائو بود و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا با توجه به شکست اتلتیکومادرید، در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

زین الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  برابر یک حریف سخت‌کوش و پر تلاش به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز ارزشمند را در یک بازی سخت به دست آوردیم. این بسیار خوشحال کننده است. این طبیعی است که در فوتبال لحظات سخت وجود داشته باشد. در این بازی اذیت شدیم و در بعضی از دقایق این اتلتیکو بیلبائو بود که بهتر بازی کرد اما مهم سه امتیاز بازی بود که به آن رسیدیم.

او ادامه داد: امروز تیمی که انتظار داشتم، نبودیم و در بعضی از دقایق بازی ناامید کننده ظاهر شدیم. برابر تیم هایی که پر تلاش و جنگنده بازی می کنند، باید صبورتر بازی کنیم. بعضی انتظار دارند در هر بازی بتوانیم چهار یا پنج گل به ثمر برسانیم اما این غیرممکن است. می توان در هر بازی نسبت به بازی قبلی بهتر شد اما پیروزی پر گل در هر دیدار غیرممکن است. بازیکنان رئال مادرید همه تلاش خود را به کار گرفتند و عملکرد خوبی داشتند.

زیدان درباره تعویض ایسکو نیز اظهار کرد: تعویض او تاکتیکی بود. از عملکرد ایشکو رضایت کامل دارم و هیچ اختلافی هم با او ندارم. ایسکو در این دیدار انتظارات من را بر آورده کرد. او با روحیه بالایی بازی می کند. رئال مادرید به این بازیکن نیاز دارد.

آلوارو موراتا تنها چند دقیقه بعد از ورودش به میدان موفق شد گل پیروزی را برای رئال مادرید به ثمر برساند. زیدان به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت‌: موراتا بدون شک بیشتر در ترکیب رئال به بازی گرفته خواهد شد. او باید صبور باشد و از فرصت های که در اختیارش گذاشته می شود نهایت استفاده را ببرد.

سرمربی رئال‌ مادرید درباره افت رونالدو و ناکامی او در گلزنی هم گفت‌: او برای خارج شدن از این شرایط به گلزنی نیاز دارد. اطمینان دارم به زودی از این شرایط خارج خواهد شد. با گل زدن همه چیز درست می شود.

زیدان در پایان سخنانش نیز گفت‌: سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. از این که نتوانستیم زیاد گلزنی کنیم نگران نیستم. حریف ما بسیار خوب بازی کرد. باید برابر همه تیم ها هوشیار باشیم چرا که هیچ دیداری آسان نیست.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید