Performancing Metrics

طلبکار جدید پرسپولیس، خواننده مشهور پاپ است | اتاق خبر
کد خبر: 377611
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 11:26
قاسم افشار از جمله خواننده‌های پیشکسوت موسیقی پاپ است که حدود ۲۰ سال است با او، کارها و صدایش آشناییم.

به گزارش اتاق خبر، قاسم افشار ۱۵ سال قبل آلبوم «قرمزته» را روانه بازار موسیقی کرد و از آن پس به عنوان خواننده‌ای پرسپولیسی شناخته شد. او این روزها کار جدیدی برای این باشگاه به سفارش مدیریت سابق سرخپوشان آماده کرده اما هنوز موفق به دریافت حق‌الزحمه خود نشده است.

ماجرای طلب شما از باشگاه پرسپولیس چیست؟

زمان آقای رویانیان ایشان مرا خواستند و سفارش کار دادند. قرار شد من قطعه‌ای را تولید کنم که مرتبط با پنجاهمین سال تأسیس باشگاه پرسپولیس باشد و در جشن باشگاه هم رونمایی و اجرا شود. من هم از آنجا که با آقای رویانیان قبلاً در زمان حضورشان در راهنمایی و رانندگی همکاری کرده بودم، نیازی به انعقاد قرارداد ندیدم و پذیرفتم که هزینه‌های کار را خودم تقبل کنم و بعداً مجموعاً از باشگاه بگیرم.

خب پس چه شد؟

آقای رویانیان از مدیریت باشگاه کنار رفتند و آقای طاهری آمدند. من هم چندین ماه بعد از این تغییر و تحول یعنی آبان ماه سال گذشته پیگیر کار شدم و از آنجا که قطعه را تولید کرده بودم، ابتدا با آقای گرشاسبی و سپس از طریق ایشان با دکتر طاهری دیدار کردم.

نظر دکتر طاهری چه بود؟

ایشان به شدت کار را پسندیدند و به من اعلام کردند قطعه تولید شده را می‌خواهند اما از آنجا که اسم چند نفر در ترانه آورده شده بود و ممکن بود دلخوری سایرین را موجب شود، قرار شد شعر را تغییر دهیم و دیگر نامی از بازیکن‌ها نیاوریم. به آقای طاهری گفتم این مسئله مستلزم هزینه بیشتر است چراکه شعر تغییر می‌کند، ملودی هم دچار دگرگونی می‌شود و من هم از ابتدا باید کار را بخوانم. ایشان هم گفتند مسئله‌ای نیست و برو کار را نهایی کن. من هم به احترام حرف طاهری رفتم و حدود ۵ میلیون تومان دیگر هزینه کردم.

موفق به دریافت طلب‌تان شدید؟

خیر، از آن تاریخ تا به امروز که نزدیک به یک سال شده، من مــدام پیگیرم ولی به جایی نرسیده‌ام. اگر پولی را که صرف تولید این قطعه کرده‌ام، روغن نباتی می‌خریدم تا به امروز دو، سه برابر شده بود.

چقدر از باشگاه طلب دارید؟

من حدود ۳۰میلیون باید دریافت کنم. صحبت من با آقای رویانیان ۳۰میلیون بود و من پس از آن صحبت، ۵میلیون دیگر هم هزینه کرده‌ام اما قرار شد کمی تخفیف بدهم که با در نظر گرفتن ۵میلیون هزینه اضافه اگر همان ۳۰میلیون را بگیرم، مشکلی ندارم. این رقم شاید یک سی‌ام یا یک‌چهلم هزینه یک بازیکن تیم باشد البته نوش جان‌شان اما به کار من هنرمند هم نباید اینگونه بی‌توجهی شود و اذیت شوم. بارها با آقای پندار خمارلو صحبت کرده‌ام و ایشان هم به من قول داده مراتب را به معاون اقتصادی باشگاه یعنی آقای ترکاشوند اطلاع دهد و برایم قرار ملاقات بگذارد اما چند روز قبل که با آقای ترکاشوند دیدار داشتم، مطلع شدم مدیر روابط عمومی باشگاه اصلاً او را در جریان قرار نداده است! در هر صورت امیدوارم این مبلغ نه چندان سنگین که زحمت من و گروهم است، زودتر تسویه شود. البته اشتباه من این بود که در ابتدا به خاطر رفاقت و آشنایی‌ام با سردار رویانیان قراردادی نبستم. با این حال چون خود آقای طاهری کار را خواستند، من شعر را تغییر دادم و کار را نهایی کردم. اگر ایشان می‌گفت فعلاً با این مقوله کاری نداریم، من هم تکلیف خودم را می‌دانستم.

راستی شما که سال‌ها قبل آلبوم قرمزته را خواندید، خودتان واقعاً پرسپولیسی هستید؟

دیگر پرسپولیسی شده‌ایم. به هر حال قرمزته اولین آهنگ پرسپولیسی بعد از انقلاب بود و خود به خود ما را که پرسپولیسی بودیم، پرسپولیسی‌تر کرد.

تیم تولید این قطعه را معرفی نکردید؟

آهنگ و تنظیم کار را دکتر محمدرضا چراغعلی کار کرده‌اند و ترانه را هم طهمورث پورشیرمحمد نوشته است.

حرف آخر؟

امیدوارم دوستان خوب من در باشگاه پرسپولیس زودتر پی این ماجرا را بگیرند و هنرمندی که برای یک کار فرهنگی زحمت کشیده را دلسرد نکنند. ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد.

 

جام جم آنلاین به نقل از خبرورزشی

نظرات
ADS
ADS
پربازدید