Performancing Metrics

جایزه ۱۸ هزار دلاری برای خانم خبرنگار بی رحم! | اتاق خبر
کد خبر: 377616
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 12:19
فیلمبردار و خبرنگار زن مجارستانی که انتشار تصاویری از لگد زدن او به آوارگان پناهجو، موجب اخراجش از محل کار شده بود ، روز شنبه یک جایزه رسانه ای دریافت کرد!

به گزارش اتاق خبر، فیلمبردار و خبرنگار زن مجارستانی که انتشار تصاویری از لگد زدن او به آوارگان پناهجو، موجب اخراجش از محل کار شده بود ، روز شنبه یک جایزه رسانه ای دریافت کرد!


العالم نوشت:شهریور ماه سال گذشته در شبکه های تلویزیونی جهان ویدئویی پخش شد که پترا لاسزلو فیلمبردار شبکه ان وان مجارستان در آن ابتدا با لگد زدن سعی کرد تعادل کودکی را که در حال فرار است به هم بزند اما موفق نشد. در صحنه دیگر، هنگامی که پدری با فرزند خود در حال فرار کردن است فیلم‌بردار زن دوباره این حرکت خود را تکرار می‌کند اما این بار موفق می‌شود تعادل مرد را به هم بزند و او با فرزند خود به زمین می‌افتد.


این زن خبرنگار حتی به کودکان نیز رحم نکرد و آنان را از ضربات خود بی‌نصیب نگذاشت.


اقدام این زن موجب ابراز انزجار محافل رسانه ای شد و شبکه تلویزیونی مجار درمدت کوتاهی او را از محل کار خود اخراج کرد.این خبرنگار بعدا به اتهام آزار پناهجویان به دادگاه احضار شد ، اما قاضی او را تبرئه کرد.


اکنون با گذشت افزون بر یکسال از ماجرای لگد زدن های خانم خبرنگار، رسانه ها گزارش کردند که او نه به خاطر لگد زدن، بلکه به دلیل مشارکت در تولید فیلمی مستند از ماجرای انقلاب مردمی در مجارستان  درسال ۱۹۵۶ علیه سلطه شوروی که شوهرش آن را کارگردانی کرده ، موفق به دریافت جایزه ۱۸ هزار دلاری شده است که روز شنبه طی مراسمی به او اعطا شد. 

 

بانی فیلم به نقل از العالم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید