Performancing Metrics

حضور دهها شرکت نفت و گاز فراساحلی ایران در نمایشگاه انرژی فراساحلی 2016 آمستردام | اتاق خبر
کد خبر: 377665
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 20:21
نمایشگاه انرژی فراساحلی 2016 آمستردام هلند در روزهای چهارم و پنجم آبان ماه با حضور دهها شرکت نفت و گاز فراساحلی ایران در آمستردام مرکز این کشور برگزار می شود.

اتاق خبر:روزهای سه شنبه و چهارشنبه (چهارم و پنجم آبان ماه )1395 ، بیش از 12 هزار کارشناس ، متخصص ، سرمایه گذار و خریدار انرژی و بیش از 650 شرکت فعال در حوزه ی انرژی در دریا از سراسر جهان در نمایشگاه انرژی فراساحلی 2016 آمستردام هلند شرکت خواهند کرد .
این نمایشگاه در مساحتی بیش از 25 هزار متر مربع برگزار می شود . به موازات برگزاری نمایشگاه نمایندگان بزرگترین بازیگران در صنعت انرژی در دریا ایده ها و نتایج دستاورد های خود را در کنفرانس دو روزه ای با عنوان
' ورود به عصر نوین' ارائه می کند.
شرکتهای ایرانی فعال در حوزه ی نفت و گاز در دریا نیز در این نمایشگاه حضور فعالی داشته و در بخش مربوط به ایران در مساحتی بالغ بر 250 متر مربع پروژه های خود را معرفی می کنند.
یکی از مهمترین اتفاقات این نمایشگاه، برگزاری دومین کنفرانس فراساحلی ایران در هلند و حضور دهها شرکت ایرانی و اروپایی فعال در حوزه ی نفت و گاز فراساحلی در این کنفرانس است.
دکتر علیرضا جهانگیری سفیرجمهوری اسلامی ایران در هلند سخنران افتتاحیه این کنفرانس است . مدیران شرکتهای ملی نفت ایران ، نفت و گاز پارس ، ایدرو ، فلات قاره ، نفت و گاز خزر و نمایندگان بانک مرکزی ، صندوق ضمانت صادرات و سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی ایران نیز در این کنفرانس در خصوص زمینه های سرمایه گذاری خارجی در پروژه های نفت و گاز کشورمان سخنرانی می کنند. آنها همچنین با طرفهای اروپایی مذاکره خواهند کرد.
نمایندگان شرکتهای مشاوره مالی و حقوقی و نیز آژانس ضمانت صادرات هلند و بانک ایران و اروپا در این کنفرانس یک روزه آخرین تحولات مثبت در خصوص تسهیل سرمایه گذاری خارجی در حوزه ی نفت و گاز ایران را مورد بحث قرار خواهند داد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند در سال گذشته با برگزاری کنفرانس چشم انداز پروژه های نفت وگاز ایران زمینه بسیار مناسبی برای ارتباطات شرکتهای اروپایی و هلندی با شرکتهای ایرانی فراهم آورد و حرکتی در این راستا ایجاد کرد که کنفرانس سالجاری از نتایج آن است.

ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید