Performancing Metrics

پیشرفت فیزیکی آزادراه شمال با گزارش‌های ارائه شده منطبق است | اتاق خبر
کد خبر: 377691
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 15:14
حجت الاسلام و السملین ناطق نوری گفت: در بازدید امروز از قطعه یک آزادراه تهران–شمال شاهد پیچیدگی‌های این طرح و وجود شرایط خاص این منطقه بودم و به طور قطع اجرای چنین پروژه عمرانی در این منطقه بسیار دشوار است.

اتاق خبر:حجت‌الاسلام و السملین ناطق نوری، مسئول بازرسی دفتر مقام معظم رهبری به همراه وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران–شمال گفت: برنامه اجرای ساخت آزادراه تهران–شمال منطبق با گزارش‌های ارائه شده است.

 حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در حاشیه بازدید از قطعه یک آزاد راه تهران–شمال با بیان این که از طولانی شدن پروژه آزادراه تهران–شمال نگران بودم ،‌گفت: در برخی محافل ساخت آزادراه تهران–شمال به یک جوک تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: اما خوشبختانه با بر سر کار آمدن دولت یازدهم و فعالیت آقای آخوندی در رأس وزارت راه و شهرسازی و آقای سعیدی‌کیا در بنیاد مستضعفان، شاهد پیشرفت این پروژه بودیم.

مسئول بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر این که هر دوی این مسئولان از نیروهای جهاد سازندگی هستند، ادامه داد: از سال‌های 58 با آقایان آخوندی و سیعدی‌کیا همکار هستم و خوشبختانه همان روحیه جهادی را حفظ و در اجرای پروژه آزادراه تهران–شمال اعمال کردند.

حجت الاسلام ناطق نوری با اشاره به بنیاد مستضعفان به عنوان مجری آزادراه تهران–شمال گفت: با همکاری وزارت راه و شهرسازی به عنوان کارفرما و بنیاد مستضعفان به عنوان مجری پروژه، خوشبختانه در این فرصت کوتاه و شرایط کنونی کشور با توجه به کمبود امکانات پروژه آزادراه تهران–شمال پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشت و مسئولان عملکرد مطلوبی در این پروژه داشتند.

وی با اشاره به سختی اجرای پروژه عمرانی در مسیر آزادراه تهران–شمال با وجود دره‌ها و کوهستانی بودن منطقه گفت: در بازدید امروز از قطعه یک آزادراه تهران–شمال شاهد پیچیدگی‌های این طرح و وجود شرایط خاص این منطقه بودم و به طور قطع ا جرای چنین پروژه عمرانی در این منطقه بسیار دشوار است.

ناطق نوری با تاکید بر اینکه آزادراه تهران شمال در این طول این سه سال گذشته پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته است، گفت: بازدید امروز نشان داد میزان پیشرفت فیزیکی با گزارش کارهای ارائه شده منطبق است و از زمان‌بندی پیش‌بینی شده عقب‌تر نیست.

مسئول  بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه آنچه که برای من در این پروژه اهمیت دارد و در این شرایط حائز اهمیت است موضوع اشتغال به کار و به کارگیری نیروهای انسانی فنی با دانش بومی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 800 نیروی انسانی اعم از نیروی کار و نیروی متخصص و فنی در این پروژه مشغول به کار هستند که این آمار تنها مربوط به نیروی اشتغال مستقیم است و به طور قطع آمار و اعداد قابل توجهی از نیروی انسانی به طور غیرمستقیم برای اجرای این پروژه جذب شده‌اند. از جمله نیروی کار در صنعت سیمان ، فولاد و ...

وی با اشاره به مهندسی و دانش بومی در اجرای آزادراه تهران – شمال گفت: نوع کار در این پروژه با پروژه‌های دیگر متفاوت است و به دست مهندسان ایرانی و با دانش بومی در حال ساخت است. امروز شاهد فعالیت دستگاه‌های قالب هستیم که تمام این دستگاه‌ها ساخت داخل و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ناطق نوری با بیان این که امیدوارم ادامه کار با همین روند مطلوب پیش برود، گفت: امیدوارم قطعات 2 و 3 اجرایی و با همین روند به پایان برسد.

منیع:ایلنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید