Performancing Metrics

دوست دارم در PSG بمانم | اتاق خبر
کد خبر: 377721
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 01:34
تیاگو سیلوا:
کاپیتان پاری سن ژرمن با وجود این که مشتریان خوبی دارد، اما تاکید کرد که در این تیم می ماند و قراردادش را تمدید خواهد کرد.

تیاگو سیلوا

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیاگو سیلوا یکی از بهترین مدافعان فوتبال جهان به شمار می آید. او در پاری ‌سن‌ ژرمن بازی می کند و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بندد. سیلوا مشتریان زیادی دارد و بارسلونا چند سالی است که تلاش می کند این بازیکن برزیلی را جذب کند اما او نظر دیگری دارد.

ستاره پیشین میلان درباره تیم آینده خود گفت‌: دوست دارم در پاری ‌سن‌ ژرمن به فوتبال خود ادامه بدهم. فصل قبل مذاکراتی با سران باشگاه داشتم و قرار شد که قرارداد خود را تمدید کنم اما نمی دانم چرا به یکباره همه چیز متوقف شد.

او ادامه داد: دوست دارم فوتبال خودم را با پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه بدهم. از حضور در این تیم راضی هستم و همه چیز ‌آن‌گونه که دوست دارم پیش می رود. با رییس باشگاه صحبت خواهم کرد و به او می گویم دوست دارم قراردادم را تمدید کنم.

پاری ‌سن‌ ژرمن با هدایت اونای امری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و در رقابت های لیگ فرانسه با 6 امتیاز اختلاف نسبت به نیس صدرنشین رد رده سوم جای دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید