Performancing Metrics

چلسی مدعی قهرمانی در لیگ انگلیس است | اتاق خبر
کد خبر: 377737
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 04:58
پدرو:
هافبک اسپانیایی چلسی تاکید کرد تیمش این فصل مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند.

پدرو

به‌ گزارشاتاق خبر، به نقل از ایسنا، چلسی بعد از چند هفته‌ ضعیف از جمله شکست برابر لیورپول و آرسنال، چند هفته‌ای است که روی دور برد افتاده است. آنها در این هفته‌ توانستند تیم مدعی منچستریونایتد را شکست بدهند. گل اول این بازی که سریع‌ترین گل این فصل از لیگ برتر بود را پدرو رودریگس به ثمر رساند.

بازیکن پیشین بارسلونا درباره احتمال بازگشت بارسلونا گفت‌: اتفاقا در تابستان با خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) گفت‌وگوی تلفنی داشتم. می‌خواستم در چلسی بمانم و این اتفاق هم افتاد. به نظر من بازگشت به تیم سابق، همیشه سخت است. نگاه‌ها به شما عوض شده و انتظارات از شما بالاتر می‌رود. به همین خاطر تصمیمم عوض شد و تصمیم گرفتم  در چلسی بمانم.

پدرو در سال 2015 زمانی که به چلسی پیوست، زیر نظر ژوزه مورینیو کار کرد. زمانی هم که پدرو در بارسلونا بود، مورینیو در تیم رقیب یعنی در رئال‌ مادرید حضور داشت. به همین خاطر تنش زیادی بین این بازیکن و تیم رقیب وجود داشت.

پدرو درباره حضور در چلسی و کار با مورینیو هم اظهار کرد: زمانی که در بارسلونا بودم، نظر متفاوتی نسبت به مورینیو داشتم ولی وقتی که با او کار کردم، نظرم در موردش برگشت. او همیشه واضح، صریح و شفاف با من صحبت می‌کرد و همیشه هم حرف‌هایش درست بود. اینکه در بازی با یونایتد برابر او قرار گرفتم، انگیزه مضاعفی به من نمی داد. فقط به تیم خودمان فکر می کردیم. خوشحال هستم که اکنون زمان به من می‌رسد و می‌توانم در ترکیب تیم بازی کنم. خوشحال هستم به تیمم کمک می‌کنم. در حال‌ حاضر از شرایط خیلی خوبی برخوردار هستم و از نظر فیزیکی، روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می برم. امیدوارم در ادامه فصل نیز بتوانم خودم را اثبات کنم و جایگاهم را در ترکیب ثابت حفظ کنم.

چلسی چهارشنبه باید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس برابر وستهام به میدان برود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید