Performancing Metrics

می‌خواهیم به سیاه‌جامگان کمک کنیم اما عده‌ای می‌گویند چرا تیمداری می‌کنید | اتاق خبر
کد خبر: 377751
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 07:56
رئیس هیات فوتبال مشهد:
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: طبق آیین‌نامه انضباطی، بازیکنانی که بدون دلیل موجه بر سر تمرین و بازی حاضر نشوند، تا دو فصل محروم می‌شوند اما رویکرد ما به هیچ‌وجه چنین نیست و به دنبال این هستیم تا با حل و فصل موضوع، مشکلات حل شود.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و سیاه جامگان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد مهدی برادران درباره شرایط سیاه‌جامگان اظهار کرد: لیدرهای تیم سیاه‌جامگان و هواداران این تیم طبیعی است که دلسوزترین افراد برای تیم محبوب خود باشند. در همین رابطه شب گذشته جلسه‌ای را با این عزیزان در دفتر هیات برگزار کردیم تا صحبت‌هایی در خصوص شرایط فعلی داشته‌باشیم.

وی افزود: شرایط فعلی باشگاه سیاه‌جامگان، نباید دلیلی باشد تا بازیکنان رسالت خود را فراموش کنند، زیرا بر اساس آیین‌نامه اگر بازیکنی بدون دلیل موجه بازی یا تمرین نکند، تا دو فصل محرومیت برای وی در نظر گرفته‌ می‌شود. در این مقوله بازیکن البته حق دارد که پولش را بخواهد اما این راه درستی نیست.

برادران خاطرنشان کرد: نفت تهران هم دچار چنین مشکلی شده و امروز تمرین نکرده‌ است. هواداران باید بدانند که در تمام ایران چنین مشکلاتی هست اما در خراسان به واسطه بحث حضور بخش خصوصی این مساله حساس‌تر است. عده‌ای در این برهه می‌بینیم که ایراد می‌گیرند که چرا تیمداری می‌شود! سوال این است که یعنی آن 4 سالی که تیم نداشتیم خوب بود؟ شهر دوم ایران واقعا نباید نماینده‌ای در سطح نخست فوتبال ایران داشته‌باشد؟

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: مالکان سیاه‌جامگان تلاش زیادی کرده‌اند تا بتوانند به مردم این شهر شادی هدیه کنند، باید قدر این افراد دانسته شود، اما ما از مسئولان استانی توقع داشتیم تا مجموعه‌های وارد شده به ورزش را مورد حمایت قرار دهند. باید ببینیم که مقصر اصلی کیست؟ آیا این مسئولان مقصر نیستند؟ 

وی افزود: نبود بازیکنان بومی در این روند باعث شد تا مشکلات بیشتر شود. اتفاقا در جلسه با لیدرها هم به این موضوع اشاره شد که اگر بازیکنان بومی بیشتری داشتیم، مشکلات در سطحی نازل‌تر رخ می‌داد. به هر حال امیدواریم که شرایط فعلی هرچه سریعتر گذر کند و سایه‌اش از سر این تیم برداشته‌ شود. در این اتفاقات بازیکنان مقصر نیستند و آنها هم در این رابطه اذیت شده‌اند.

برادران درباره احتمال خروج سیاه‌جامگان از استان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که چنین مشکلی رخ ندهد و امیدواریم که در نهایت مجموعه‌ای از درون استان وارد عرصه شود و با حمایت از تیم سیاه‌جامگان، هم مایه خوشحالی مردم استان شود و هم امتیاز در استان حفظ شود. آیا تعطیلی ورزش و فوتبال در این استان، مشکلات را حل می‌کند؟ اگر فوتبال تعطیل شود جوان ما به کجا خواهد رفت؟ کسانی که به دنبال تعطیل کردن ورزش در استان خراسان هستند، به فکر جوانان نیستند و هدف‌شان کشاندن جوانان به دامان اعتیاد است.

وی درباره حضور عزیزی در تیم سیاه‌جامگان گفت: عزیزی افتخار استان و شناسنامه فوتبال خراسان است، امیدواریم با حضور وی در باشگاه سیاهجامگان شاهد اتفاقات خوب باشیم و مشکلات رفته‌رفته کمرنگ شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید