Performancing Metrics

وقتی اصغرفرهادی آهنگ تیتراژ می خواند / بشنوید | اتاق خبر
کد خبر: 377801
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 15:20
سال 1380 زمانی که اصغر فرهادی پس از ساختن سریال های «روزگار جوانی» و «داستان یک شهر» در اوج دروان کاری‌اش در تلویزیون به سر می برد همسرش پریسا بخت‌آور تصمیم گرفت برای تلویزیون سریال کارگردانی کند. این سریال «یادداشت‌های کودکی» نام داشت و نویسنده فیلم نامه

به گزارش اتاق خبر، «یادداشت‌های کودکی» تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه تهران در ابتدای دهه هشتاد شد که در ماه رمضان سال 80 پخش شد و جزو اولین سریال‌هایی بود که ویژه ماه رمضان ساخته شد. در این سریال بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، مهرانه مهین ترابی، رامین ناصر نصیر، امیر نوری، زنده یاد احمد قدکچیان، زنده یاد حمیده خیرآبادی در آن بازی می کردند.

اما نکته جالب توجه این سریال ترانه تیتراژ ابتدایی این سریال بود که خواننده ای با صدای کاملا جدید و نا آشنا آن را خوانده بود. خواننده ای که هیچ نام و نشانی از او در تیتراژ ابتدایی و انتهایی آن وجود نداشت و کمتر کسی هم در آن زمان به سراغ این موضوع رفت. حالا حمیدرضا صدری آهنگساز آن سریال می‌گوید صدایی که در تیتراژ ابتدایی این سریال وجود دارد به اصغر فرهادی کارگردان اسکار گرفته سینمای ایران تعلق دارد.

جام جم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید