Performancing Metrics

دی کاپریو در تدارک ساخت فیلمی بر اساس یک ماجرای واقعی | اتاق خبر
کد خبر: 377805
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 15:54
ظاهرا مزه جایزه اسکار بازی در یک نقش واقعی زیر دندان لئوناردو دی کاپریو مانده که او به دنبال تولید فیلمی تازه بر مبنای یک ماجرای واقعی است.

به گزارش اتاق خبر، شرکت فیلمسازی این بازیگر41 ساله سینما به نام آپیان وی، این روزها در حال مذاکره با ناشر کتاب «ترووین» است. هدف دی کاپریو تولید فیلمی سینمایی براساس داستان این کتاب پرهیجان است و احتمال زیادی هم دارد که یکی از نقش‌های آن را بازی کند. البته بازیگر اسکار گرفته سینما می‌گوید فعلا فقط در فکر خرید امتیاز برگردان سینمایی این کتاب است و هنوز درباره حضور در جلوی دوربین فیلم، تصمیمی نگرفته است. با این حال، نزدیکان بازیگر می‌گویند این حرف او را نباید چندان جدی گرفت. دلیلش هم علاقه بسیار زیاد او به داستان این کتاب است.

بت میسی نویسنده کتاب، داستان افسانه‌وار خود را به سال‌ 1899 و دوران وجود بردگی در آمریکا برده است. منتقدان ادبی لحن این داستان را با «12 سال بردگی» مقایسه می‌کنند. کمپانی پارامونت هم در تولید نسخه سینمایی ترووین با دی کاپریو همکاری خواهد کرد. کتاب میسی داستان زندگی واقعی دو برادر به نام جورج و ویلی موس را دنبال می‌کند. آنها در خانواده‌ای کشاورز در ترووین ایالت ویرجینیا دنیا آمدند. این خانواده از طریق اجاره زمین و کار روی آن، گذران زندگی می‌کردند. با ورود گروهی از سفیدپوستان به این منطقه، دو برادر ناگهان ناپدید شدند. گفته می‌شد آنها ربوده شده‌اند. بزودی دو برادر سر از یک سیرک درآورده و به کارهای نمایشی می‌پردازند. دو برادر همراه سیرک، راهی یک تور بین‌المللی می‌شوند و بالاخره سر از شهر نیویورک درمی آورند. مادر جورج و ویلی برای 25 سال چشم انتظار بازگشت فرزندانش بود.

با آن که گفته می‌شود دی کاپریو به عنوان بازیگر هم با این طرح همکاری دارد، هنوز معلوم نیست چه نقشی را در آن به عهده خواهد گرفت. رسانه‌ها از این حرف می‌زنند که اگر خود او بار دیگر نامزد دریافت جایزه اسکار نشود، فیلمش شانس زیادی برای نامزد شدن در رشته‌های اصلی را دارد. دی کاپریو با آن که هنوز موفق به خرید امتیاز برگردان سینمایی کتاب ترووین نشده، به دنبال یک فیلمنامه‌نویس خوب است تا کار نگارش آن را به‌دست او بسپارد. بعد از آن، نوبت انتخاب کارگردان می‌رسد. گفته می‌شود در این رابطه، دی کاپریو با چند فیلمساز مطرح و خوشفکر سینما صحبت‌هایی کرده است. از گوشه و کنار نام آلخاندرو گونزالس ایناریتو شنیده می‌شود. این فیلمساز سال قبل «از گور برخاسته» را با بازی دی کاپریو ساخت و این بازیگر را پس از سال‌ها انتظار به اولین اسکارش رساند.

رسانه‌های گروهی درباره دی کاپریو صحبت از «فهرست کارهای در دست اقدام» می‌کنند. به نوشته سایت‌های خبری، او در حال حاضر مشغول صحبت با تولیدکنندگان چندین پروژه مختلف سینمایی است و در عین حال، هیچ کاری را در دست تولید ندارد! با وجود این، خود دی کاپریو اعلام کرده تا قبل از فصل زمستان، بازی در یک فیلم تازه را شروع می‌کند.

مترجم: کیکاووس زیاری

جام جم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید