Performancing Metrics

رونمایی از گلکسی S8 دو هفته به تاخیر افتاد! | اتاق خبر
کد خبر: 377865
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 21:55
کم‌کم فاجعه گلکسی نوت ۷ برای کاربران و دیگر شرکت‌ها به خاطره تبدیل می‌شود،‌ اما برای سامسونگ هنوز نوت ۷ پیامدهایی دارد. چندی پیش خبر رسید که سامسونگ ۲۰۰ مدیر اجرایی خود را اخراج می‌کند. حال نیز اخبار حاکی از آن است که عرضه گلکسی S8 دو هفته به تاخیر افتاده

اتاق خبر: سامسونگ به دلیل فاجعه نوت ۷ تحت فشار شدیدی قرار دارد. مشکل آنجاست که مهندسان سامسونگ نتوانسته‌اند علت اصلی این انفجارها را مشخص کنند. برخی از گزارش‌ها نشان می‌داند که مشکل از باتری‌های تامین شده از بخش باتری سامسونگ است، اما باتری‌های این بخش در دیگر فبلت‌ها به خوبی کار می‌کند. بعلاوه، در فراخوانی دوم که این باتری‌ها از منابع دیگر تامین شد، هنوز انفجارها وجود داشت و سامسونگ مجبور به توقف تولید گلکسی نوت ۷ شد.

با این اوضاع و احوال سامسونگ نمی‌تواند تحمل خبر انفجار دیگری را داشته باشد و به همین دلیل است که مدیران رده بالای سامسونگ تصمیم گرفته‌اند که رونمایی از گلکسی S8 را دو هفته به تاخیر بیندازند. در طی این دو هفته، مهندسان وقت دارند که علت این انفجارها را بیابند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کنگره موبایل جهانی که هر سال در اسپانیا برگزار می‌شود، روی گلکسی S8 را نخواهد دید. این موضوع ممکن است به ضرر سامسونگ تمام شود،‌ چون در این کنگره، سازندگان محصولات جدید خود را عرضه می‌کنند و به این ترتیب سامسونگ از قافله عقب می‌ماند. از طرف دیگر، زمان عرضه این پرچمدار به عرضه پرچمداران دیگر شرکت‌ها، مانند ال‌جی نزدیک شده و مزیت زمانی سامسونگ از بین می‌رود.

منبع: ای تی رسان 

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید