Performancing Metrics

درخواست مانوئل نویر از مورینیو | اتاق خبر
کد خبر: 377934
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 02:07
سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ از سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درخواستی داشت و آن را منتشر کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یکی از بازیکنانی که بعد حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد مورد بی‌توجهی این مربی پرتغالی قرار گرفت، باستین شواین اشتایگر بود. او تابستان 2015 و زمانی که لوییس فان خال هدایت یونایتد را بدست داشت، از بایرن مونیخ به جمع شیاطین سرخ اضافه شده بود.  اشتایگر روزهای بسیار سختی را در منچستریونایتد پشت‌سر می گذارد. نکته جالب اینکه حتی مورینیو اجازه تمرین کردن با تیم نخست را به او نمی دهد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان با وجود این که مورد بی‌توجهی آقای خاص قرار گرفت اما یونایتد را ترک نکرد. او اصرار دارد با تلاش زیاد می تواند نظر آقای خاص را به خود جلب کند.

مانوئل نویر، سنگربان تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ از مورینیو خواست تا اشتایگر را ببخشد. او در پیامی نوشت: همه ما می دانیم که جای اشتایگر در زمین بازی است نه روی نیمکت. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و نباید به تنهایی تمرین کند. امیدوارم این بازیکن بزرگ بخشیده شود و به زودی او را در میادین ببینیم.

منچستریونایتد با هدایت ژوزه مورینیو روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کند و شکست سنگین برابر چلسی باعث شد تا زنگ خطر برای آقای خاص هم به صدا درآید. شیاطین سرخ امشب در جام اتحادیه انگلیس باید به مصاف منچسترسیتی بروند و شکست در این دیدار شرایط را برای مورینیو بسیار سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید