Performancing Metrics

سرماخوردگی ماشین‌سازی به زودی خوب می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 377954
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 04:49
خطیبی:
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مطمئن باشید طبق هدفگذاری باشگاه تیم را در لیگ برتر نگه می‌داریم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان، اظهار کرد: شرایط تیم‌مان خیلی ایده‌آل و خوب نیست و با توجه به اینکه در بازی‌های قبلی‌مان نتایج خوبی نگرفتیم بازیکنان‌ و کل مجموعه باشگاه مصمم شده‌ایم که سه امتیاز کامل بازی را بگیریم تا از این بحران خارج شویم. قلعه‌نویی با مجموعه باشگاه تراکتور که زمین خوبی در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم چرا که برای اولین بار در ۹ هفته توانستیم یک جلسه تمرینی در ورزشگاه محل برگزاری بازی انجام دهیم.

وی افزود: آنهایی که تیم ماشین سازی را مدعی قهرمانی عنوان می‌کنند می‌خواهند به ما فشار بیاورند و تیم را به حاشیه ببرند و ما را در مقابل هواداران قرار دهند. برنامه و هدفگذاری هیات مدیره باشگاه در ابتدای فصل بقای این تیم در لیگ برتر بود و اکنون ماشین‌سازی به منزله فردی است که سرما خورده و مطمئن باشید سرماخوردگی تیم ما به زودی خوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ادامه داد: به عنوان مثال پرسپولیس به علت در اختیار نداشتن سه بازیکن تاثیرگذارش در مقابل قشقایی بازی را به این تیم واگذار کرد. ما هم در هر مسابقه سه چهار بازیکن مصدوم و یا سرما خورده داریم و دلیل این موضوع این است که در محل تمرین‌مان حمام برای دوش گرفتن نداریم و بازیکنان نمی‌توانند پس از تمرین دوش بگیرند که این موضوع باعث ایجاد مصدومیت و سرما خوردگی در آنها می‌شود.

خطیبی بیان کرد: طبق صحبت‌های ابتدای فصل نه مدعی قهرمانی هستیم و نه به دنبال کسب سهمیه. قطعا مشکلات‌مان به زودی برطرف می‌شود هر چند که بیشترین ضربه را از داوری تیم ما خورده است. امیدوارم فردا این اتفاق تکرار نشود.

وی تاکید کرد: آنالیز خوبی از تیم پیکان کردیم و با اینکه فردا سامان نریمان جهان، پیام صادقیان، مهدی قرعشی و ادسون را به علت مصدومیت در اختیار نداریم اما امیدوارم با تلاشی که انجام می‌دهیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید