Performancing Metrics

کدام کشورها بهترین و بدترین رانندگان را دارند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 377985
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 08:56
۶۵ درصد از افراد این رای گیری مردم بریتانیا را ‏بعنوان بهترین رانندگان اروپا انتخاب کرده اند ، بعد از آنها آلمانی ها ( ۲۳ درصد ) و ایرلندی ها (۲۴ درصد ) رده دوم و سوم را ‏دارند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس رای گیری که از بین ۱۰۰۰ راننده صورت ‏گرفته است ، مردم بریتانیا بعنوان بهترین رانندگان در اروپا شناخته شده اند. ۶۵ درصد از افراد این رای گیری مردم بریتانیا را ‏بعنوان بهترین رانندگان اروپا انتخاب کرده اند ، بعد از آنها آلمانی ها ( ۲۳ درصد ) و ایرلندی ها (۲۴ درصد ) رده دوم و سوم را ‏دارند.

بر اساس رای گیری که از بین ۱۰۰۰ راننده صورت ‏گرفته است، مردم بریتانیا بعنوان بهترین رانندگان در اروپا شناخته شده اند. ۶۵ درصد از افراد این رای گیری مردم بریتانیا را ‏بعنوان بهترین رانندگان اروپا انتخاب کرده اند ، بعد از آنها آلمانی ها ( ۲۳ درصد ) و ایرلندی ها (۲۴ درصد ) رده دوم و سوم را ‏دارند. هر چند این رای گیری بیشتر بین مردم بریتانیا صورت گرفته است شاید بتوان گفت آنها خود را بهترین رانندگان اروپا می ‏دانند. ‏ ‏ ‏ ‏ ‏

اما چیزی که در این رای گیری بین مردم بقیه کشورهای اروپایی یکسان است بدترین رانندگان هستند ، تقریبا نیمی از آنها معتقدند ‏بدترین رانندگی را مردم ایتالیا دارند ( ۵۲ درصد ) ، به دنبال آنها فرانسوی ها ( ۱۸ درصد ) و اسپانیایی ها ( ۱۵ درصد ).‏ ‏ ‏ ‏ ‏

‏ اما بیشترین خلافی که رانندگان حین رانندگی انجام داده اندچه مواردی است ؟ تقریبا یک ششم بریتانیایی ها اعتراف کرده اند که ‏حین رانندگی غذا می خورند. هفت درصد رانندگانی که خانم  هستند گفته اند که هنگام رانندگی آرایش کردند و ۱۳ درصد مردان ‏هم گفته اند وقتی در حال رانندگی هستند مجله می خوانند یا در نقشه به دنبال آدرسی می گردند.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید