Performancing Metrics

امضای تفاهم نامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران باهمتایان مجارستانی و سریلانکایی | اتاق خبر
کد خبر: 378016
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 13:08
دو تفاهم نامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران با همتای مجارستانی( Mehib) وسریلانکایی ( Slecic) در حاشیه اجلاس سالیانه اتحادیه برن (اتحادیه بیمه گران اعتبار و سرمایه گذاری) که در لیسبون پرتغال برگزار شد، به امضا رسید.

اتاق خبر:نخستین روز این اجلاس نیز با امضاء دوتفاهم نامه بین صندوق ضمانت صادرات ایران وهمتای آلمانی وسوییسی همراه بود که بیانگر فضای مثبت همکاری بین المللی در پسابرجام است.
صندوق ضمانت صادرات ایران در حاشیه اجلاس سالیانه اتحادیه برن (اتحادیه بیمه گران اعتبار) با «هرمس» آلمان و «سرو» سوییس تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
امضاء سند همکاری با همتایان مجاری وسریلانکائی درسومین روز سفر سید کمال سیدعلی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران وهیات همراه که به منظور شرکت دراجلاس سالیانه اتحادیه برن در پرتقال به سر می برند، انجام شده است.
دراین تفاهم نامه که امروز توسط سیدکمال سیدعلی وهمتای مجارستانی(Mehib)) وسریلانکایی( Slecic) به امضاء رسید طرفین در زمینه تبادل اطلاعات اقتصادی، تجاری،بانکی و پوشش اتکایی، بیمه مشترک، وآموزش به توافق رسیدند.
سید علی مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران پس از امضای این تفاهم نامه ها گفت: به نظر می رسد در فضای مثبت پسابرجام فرصت مناسب تری جهت همکاری صندوق ضمانت صادرات ایران با دیگر همتایان فراهم شده که تلاش می شود از این فرصت برای تسهیل دسترسی به منابع خارجی استفاده شود.
وی در ادامه اظهار داشت: درشرایط کنونی که بسیاری از کشورهای منطقه در شرایط ناامن و بی ثباتی به سر می برند، جمهوری اسلامی ایران ازیک ثبات پایدار برخورداراست که این امر هزینه و ریسک همکاری اقتصادی با ایران را به حداقل می رساند.

ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید