Performancing Metrics

۲۶ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای همدان شرکت کرده‌اند | اتاق خبر
کد خبر: 378041
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 16:58
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: طی نیمه نخست امسال ۲۶ هزار و ۹۳۴ نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای همدان شرکت کرده‌ و از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۲۲ نفر قبول‌ شده‌اند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر علیرضا مهرابی  با اشاره به میزان آموزش‌های ارائه شده توسط فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: طی نیمه نخست امسال  ۲ میلیون و ۲۶ هزار و ۹۸۸ نفر ساعت آموزش در بخش دولتی و یک‌میلیون و ۶۶۲ هزار نفر ساعت آموزش در بخش خصوصی توسط آموزشگاه‌های آزاد استان ارائه شده است.

وی افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۶۹ نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای همدان ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به تفکیک آموزش‌های صورت گرفته گفت: ۷ هزار و ۹۶۵ نفر ساعت در بخش عشایر، ۹۹ هزار نفر ساعت در دانشگاه‌ها، ۱۳ هزار نفر ساعت در بخش صنایع و صنوف و ۸ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت در زندان‌ها آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

وی با اشاره به تعداد حرفه‌های آموزش داده‌شده در استان همدان بیان کرد: تعداد ۵۵۲ حرفه توسط فنی و حرفه‌ای در استان همدان آموزش داده‌شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان عنوان کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۶ هزار و ۹۳۴ نفر در آزمون‌های فنی و حرفه ای استان همدان شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۲۲ نفر قبول‌شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از قبول شدگان مرد و مابقی از بانوان بوده‌اند، به همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی که از اهداف کمیته امداد امام خمینی است سازمان و فنی حرفه‌ای استان همدان همکاری خوبی داشته است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید