Performancing Metrics

سد«تاج امیر»دلفان۱۷ درصد پیشرفت دارد | اتاق خبر
کد خبر: 378077
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 21:49
وزیر کشور با اشاره به پیشرفت ۱۷ درصدی سد «تاج امیر» دلفان از کاهش مدت زمان اجرای سد به ۱۸ ماه خبر داد.

اتاق خبر:عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی سد «تاج امیر» با اشاره به اینکه این سد حجم ذخیره ۸.۵ میلیون مترمکعب آب را دارد، اظهار داشت: پیش بینی شده بود که این سد درقالب یک برنامه ۳۶ ماهه اجرا شود که با توجه به پیشرفت پروژه قول دادند این زمان کاهش یافته و سد «تاج امیر» در مدت ۱۸ ماه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه کمتر از یک سال است که عملیات اجرایی این سد آغاز شده است، تصریح کرد: در این مدت سد «تاج امیر» ۱۷ درصد پیشرفت داشته است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه این سد به منظور تامین آب شرب شهرستان نورآباد و آبیاری ۱۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی احداث می شود، افزود: مقرر شد که کشاورزان همزمان با عملیات اجرای سد «تاج امیر» سیستم های تحت فشار و نوین آبیاری اراضی خود را آغاز کنند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه کشاورزان باید احداث سیستم های آبیاری تحت فشار را هرچه زودتر در دستور کار قرار دهند، گفت: برای این کار تسهیلات بانکی نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته ۸۰ درصد هزینه احداث سیستم های آبیاری اراضی کشاورزی منطقه از محل تسهیلات بانکی و ۱۵ درصد از سوی کشاورزان تامین خواهد شد.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید