Performancing Metrics

خبرهای جدید از «سکوت»، تصاویر تازه «مرد ایرلندی» | اتاق خبر
کد خبر: 378118
تاریخ انتشار: 7 آبان 1395 - 05:37
هر فیلمی از مارتین اسکورسیزی برای علاقه‌مندان سینما یک اتفاق مهم به حساب می‌آید. امسال شاهد نمایش «سکوت» خواهیم بود، فیلمی که اسکورسیزی چند دهه در تلاش برای ساخت آن بود.
به گزارش اتاق خبر، هر فیلمی از مارتین اسکورسیزی در سینما برای علاقه‌مندان سینما یک اتفاق مهم به حساب می‌آید. امسال شاید نمایش «سکوت» خواهیم بود، فیلمی که اسکورسیزی چند دهه در تلاش برای ساخت آن بود و بالاخره موفق شد تا اقتباس از  رمانی معروف با همین نام درباره‌ی چند کشیش مسیحی در ژاپن قرن هفدهم را جلوی دوربین ببرد. فیلمی که نقش‌های اصلی آن را اندرو گارفیلد، آدام درایور و لیام نیسن بر عهده دارند.
 
تاکنون تصاویر اندکی از فیلم «سکوت» منتشر شده و اولین تریلر رسمی آن هم‌زمان با نمایش فیلم «ورود» ساخته دنی ویلنوو در هفته‌های آینده پخش خواهد شد. اما ساعاتی قبل سه تصویر تازه از فیلم منتشر شده است.
 
هم‌چنین اسکورسیزی این روزها مشعول کار بر روی یکی دیگر از پروژه‌های قدیمی خود است. پروژه‌ای که قرار بود اولین همکاری او با آل پاچینو را رقم بزند. فیلمنامه را استیو زیلیان بر اساس کتابی درباره فرانک شیرن، تبه‌کار معروف ایرلندی تبار نوشته و نام رابرت دنیرو و آل پاچینو به‌عنوان بازیگران اصلی فیلم هنوز مطرح است اگرچه هنوز توافق رسمی با هیچ بازیگری تایید نشده و جو پشی و هاروی کایتل هم حضور خود در این فیلم رد کرده اند.
 
«مرد ایرلندی» برای نمایش در سال ۲۰۱۸ آماده خواهد شد.
 
 
دنیای تصویر آنلاین
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید