Performancing Metrics

بارسلونا رییس لالیگا را دادگاهی می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 378218
تاریخ انتشار: 8 آبان 1395 - 02:08
باشگاه بارسلونا قصد دارد از دادگاه ورزشی علیه خاویر تباس رییس لالیگا به دلیل اظهاراتش درباره خوشحالی بازیکنان بارسلونا بعد از گل به والنسیا شکایت کند.

خاویر تباس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اتفاقات حاشیه بازی بارسلونا و والنسیا همچنان ادامه دارد. بعد از خوشحالی توهین‌آمیز لیونل مسی و یارانش در مقابل هواداران والنسیا و پرتاب بطری و توهین‌های هواداران، خاویر تباس، رییس رقابت‌های لالیگا در مراسم بهترین‌ها از نحوه خوشحالی بازیکنان بارسلونا انتقاد کرد.

این صحبت‌ها برای سران باشگاه کاتالانی گران تمام شده و آن‌ها معتقد هستند رییس لالیگا در جایگاهی قرار ندارد که بخواهد به انتقاد از نحوه خوشحالی بازیکنان یک تیم بپردازد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا، باشگاه والنسیا را 1500 یورو برای این اتفاق جریمه کرد ولی در عین حال رفتار باشگاه بارسلونا را قبیح و زشت خواند که باعث شد هواداران میزبان تحریک شوند. باشگاه بارسلونا اعلام کرد می‌خواهد به دادگاه اجرایی ورزش (TAD) در اسپانیا شکایت کند. این دادگاه مسئول بررسی شکایت‌های عالی ورزشی است و اکنون وظیفه بررسی این موضوع را به عهده گرفته که یک طرف آن خاویر تباس، رییس لالیگاست و در طرف دیگر باشگاه بارسلونا قرار دارد.

باشگاه بارسلونا همچنین طی بیانیه‌ای ضمن انتقاد از خاویر تباس نوشت: اظهار نظرهای مربوط به خاویر تباس کاملا بی‌ربط و نتیجه یک سوء مدیریت در راس فوتبال اسپانیاست و این مساله باید در دادگاه عالی ورزش کشور مشخص شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید