Performancing Metrics

جوانان فوتبال ایران زیر ذره‌بین استعدادیاب‌های لیورپول و منچسترسیتی | اتاق خبر
کد خبر: 378221
تاریخ انتشار: 8 آبان 1395 - 02:37
استعدادیاب‌های تیم‌های بزرگ دنیا نظیر لیورپول و منچسترسیتی در بحرین عملکرد ستاره‌های این جام از جمله بازیکنان ایران را زیر نظر گرفتند.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا در بحرین در حال رسیدن به روز پایانی خود است و دو تیم ژاپن و عربستان باید برای کسب عنوان قهرمانی برابر هم قرار بگیرند.

تیم ملی جوانان ایران با هدایت امیرحسین پیروانی بعد از 16 سال جواز صعود به جام جهانی را کسب کرد ولی با شکست برابر عربستان در نیمه نهایی، از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

استعدادیاب‌های تیم‌های بزرگ اروپایی نظیر لیورپول، منچسترسیتی، بوروسیا مونشن گلادباخ، خرونینخن و خنت بلژیک، حضور فعالی در ورزشگاه‌های کشور بحرین داشتند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتند. در همین رابطه، کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش داد، پیش‌بینی می‌شود بعد از پایان این رقابت‌ها چندین بازیکن به تیم‌های بزرگ راه یابند.

در سال‌های گذشته بازیکنان آسیایی زیادی به فوتبال اروپا رسیدند. بازیکنانی چون مته و لکی از استرالیا، شینجی اوکازاکی در لسترسیتی و سون هیون مین در تاتنهام، نمونه‌های موفقی از بازیکنانی هستند که اروپا نمایش خوبی داشتند. اکنون پیش‌بینی می‌شود بعد از پایان این رقابت‌ها نیز تعداد زیادی دیگر از بازیکنان آسیایی راهی اروپا شوند. در این بین بازیکنان جوان ایرانی نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و در همین سن جوانی راه اروپا را در پیش بگیرند. بازیکنانی چون رضا شکاری، رضا جعفری و رضا کرم‌لاچعب از جمله بازیکنانی هستند که می‌توانند ستاره‌های بعدی فوتبال ایران لقب بگیرند.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید