Performancing Metrics

معاون وزیر: سند تربیت مدیران آینده در وزارت جهاد کشاورزی اجرایی می شود | اتاق خبر
کد خبر: 378356
تاریخ انتشار: 8 آبان 1395 - 23:18
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: سند تربیت مدیران آینده با تصویب سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این وزارتخانه اجرایی می شود.

اتاق خبر:محمدعلی جوادی ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: این سند به شکل پایلوت در برخی مقاطع مدیریتی و معاونت های وزارت جهاد کشاورزی اجرا شده است.
وی اظهار کرد: هدف از اجرای این سند، تحول در نیروی انسانی شاغل در بخش کشاورزی و پرورش و تربیت مدیران شایسته و توانمند در حوزه کشاورزی در آینده است.
این مقام مسئول ادامه داد: سند توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز برای اجرا در دست پیگیری است و براساس آن جمعی از نیروهای متخصص و تحصیل کرده این بخش به کادر شاغل در این وزارت خانه اضافه می شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در ادامه به دستاوردهای اقتصادی دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: این دستاوردها در حوزه کشاورزی از سایر بخش ها پررنگ تر بوده است.
جوادی ادامه داد: در سال گذشته شاهد رشد 5.4 درصدی بخش کشاورزی بودیم که این رقم در سال قبل تر 3.8 درصد بود.
وی با بیان اینکه براساس برنامه ششم توسعه کشور پیش بینی شده تا هرساله در بخش کشاورزی 5 درصد رشد داشته باشیم، افزود: امیدواریم با تلاش جدی دولت و مشارکت بخش خصوصی این هدف مهم محقق شود.
این مقام مسئول در ادامه از قزوین به عنوان یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور از جمله در بخش کشاورزی یاد کرد و گفت: استان از استعدادهای بالایی در این حوزه برخوردار است که باید از آنها بهتر و بیشتر استفاده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح های اولویت دار از جمله تجهیز 20 هزار هکتار زمین ها به روش های آبیاری مدرن در این استان، صرفه جویی در مصرف آب و افزایش تولید محصولات کشاورزی قزوین را شاهد باشیم.
در پایان این مراسم، علی اکبر متقی فرد به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی استان قزوین معرفی و از خدمات نیازعلی ابراهیمی پاک رئیس سابق این سازمان تجلیل شد.
استان قزوین دارای 489 هزار هکتار زمین کشاورزی است.
82 هزار نفر در این استان از بخش کشاورزی بهره برداری می کنند.
براساس آخرین آمار در این استان سالانه نزدیک به 5 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می شود که ارزش ریالی آنها برابر با 85 هزار میلیارد ریال است.

ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید