Performancing Metrics

اکران «ناسور» در پایتخت انیمیشن ایران | اتاق خبر
کد خبر: 378376
تاریخ انتشار: 9 آبان 1395 - 04:32
انیمیشن عاشورایی «ناسور» با حضور کارگردان و تهیه‌کننده، فردا در تالار دکتر زرین‌کوب بروجرد، پایتخت انیمیشن ایران رونمایی و اکران می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، انیمیشن سینمایی «ناسور» که به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و محمدحسین قاسمی ساخته شده، محصول ساخته شرکت انیمیشن آریا صنعت تخیل است.

انیمیشن عاشورایی «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود.

شهر بروجرد در سال 1389 به عنوان پایتخت انیمیشن ایران انتخاب شد و 28 خردادماه همان سال طی مراسمی با حضور معاونت ریاست صدا و‌ سیمای جمهوری اسلامی ایران در امور مجلس و سیمای استان‌ها، معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار لرستان و علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، از یک لوح سپاس به این مناسبت رونمایی شد. 

انیمیشن «ناسور» در سال94 در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت و چندی قبل در جشنواره «غدیر» عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را کسب کند. همچنین اکران همزمان «ناسور» در شهر کربلا آغاز شده است.


تسنیم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید