Performancing Metrics

بازگشت «رمبو» به سینما | اتاق خبر
کد خبر: 378379
تاریخ انتشار: 9 آبان 1395 - 05:20
فیلمی جدید از مجموعه «رمبو» این بار بدون حضور «سیلوستراستالونه» در نقش اصلی ساخته می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، این فیلم که «رمبو:خون جدید» نام دارد را «آریل ورومن» کارگردانی خواهد کرد که در واقع شروع مجددی برای این مجموعه فیلم‌های اکشن و کلاسیک محسوب می‌شود و قرار است یک بازیگر جوان جایگزین «سیلوستر استالونه» شود.

«بروکس مک‌لین» نگارش فیلمنامه این فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت و «آریل ورومن» که با فیلم «مرد یخی» با بازی «مایکل شنون» در سال 2012 مطرح شد، کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت.

اولین فیلم «رمبو» به اقتباس از رمان «خون اول» نوشته «دیوید مورل» به موفقیت فراوانی دست یافت و موجب شد سه فیلم دیگر در ادامه فیلم اول ساخته شود که آخرین آن در سال 2008 اکران شد و طرح ساخت قسمت جدید و پنجم نیز پیش از اعلام بازنشستگی «استالونه» از بازی در نقش این شخصیت سینمایی اعلام شده بود.

«خون اول» (1982) به کارگردانی «تد کاچف»، «رمبو: خون اول قسمت دوم» (1985) به کارگردانی «جورج پی کازماتوس»، «رمبو 3» (1988) به کارگردانی «پیتر مک‌دونالد» و «رمبو» (2008) ساخته «سیلوستر استالونه»، چهار فیلمی هستند که تاکنون در این مجموعه فیلم اکشن ساخته شده است که در مجموع به فروش بالغ بر 700 هزار دلار نیز دست یافته‌اند.

فیلم جدید «رامبو» در واقع مسیری مشابه با فیلم «کرید» در پیش گرفته که دنباله مجموعه فیلم‌های «راکی» بود اما شخصیت اصلی آن را بازیگر جوان (مایکل بی جوردن) بازی کرد و فیلم عملکرد موفقی در گیشه و همچنین در جلب نظر منتقدان داشت.

با اعلام خبر ساخت قسمت جدید «رمبو»، طرح ساخت «شوی تلویزیونی رمبو» با حضور «استالونه» منتفی می‌شود.


ایسنا به نقل از گاردین

نظرات
ADS
ADS
پربازدید