Performancing Metrics

«احسان خواجه امیری» برای تور کنسرت های خارجی آماده می شود | اتاق خبر
کد خبر: 378400
تاریخ انتشار: 9 آبان 1395 - 10:34
قطعه پرطرفدار "هر چی آرزوی خوبه" در ابتدای فعالیت موسیقایی احسان خواجه امیری باعث هرچه بیشتر شنیده شدن صدای او و تضمین موفقیت او در مسیر کاری اش شد.

به گزارش اتاق خبر، احسان خواجه امیری خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ در هفتمین روز از آبان سال 1363 متولد شد.

 
ایراج خواجه امیری پدر این خواننده موسیقی پاپ است و در خانواده او علاوه بر پدر، خواهرش نیز پیانو می نوازد. قرار گرفتن در چنین خانواده ای باعث شد احسان خواجه امیری از سن 7 سالگی فراگیری موسیقی و در این زمینه سازهایی همچون ویلن و سنتور را آغاز کند.
 
نخستین اثری که باعث شد صدای خواجه امیری به وسیله آن بسیار شنیده شود، تیتراژ سریال تلویزیونی "غریبانه" با عنوان "هرچی آرزوی خوبه بود" بود به نحوی که این اثر تا حد زیادی تضمین گر موفقیت این هنرمند در عرصه موسیقی شد.

 
8 آلبوم موسیقی در کارنامه هنری احسان خواجه امیری شنیده می شود که "من و بابا"، "برای اولین بار"، "سلام آخر"، "فصل تازه"، "یه خاطره از فردا"، "عاشقانه ها"، "پائیز، تنهایی" و "سی سالگی" این آلبوم ها را تشکیل می دهند.
 
خواننده آلبوم پرطرفدار "عاشقانه ها" همچنین تاکنون تیتراژهایی را خوانده که با استقبال پرشوری از جانب مخاطبان تلویزیون روبه رو شده است و از جمله این تیتراژها می توان به تیتراژ سریال تلویزیونی "میوه ممنوعه"، "نابرده رنج"، "در مسیر زاینده رود"، "آوای باران" و تیتراژ سریال "پریا" که به تازگی پخش آن پایان یافته، اشاره کرد.
 
خواجه امیری دو سال پیش صاحب فرزندی به نام ارشان شد و در شهریور ماه سال جاری جدیدترین آلبوم خود با عنوان "سی سالگی" را روانه بازار موسیقی کرد که با استقبال پرشوری از جانب هواداران این خواننده رو به رو شد.
 

سی سالگی، آخر همون شد، یه روزی میاد، جاذبه، جاده ای که ساخته بودم، بی تفاوت، نفس، آرزو کن، بعد تو، کاری کردی و درد عمیق قطعه های آلبوم "سی سالگی" این هنرمند جوان را تشکیل می دهند.

 
خواجه امیری این روزها خود را برای برگزاری تور کنسرت هایش در خارج از کشور آماده می کند و قرار است در بیست و هشمتمین روز از آذرماه، در شهر لس آنجلس با علاقمندان صدای خود دیدار کند.
 
 
میزان
  •  
نظرات
ADS
ADS
پربازدید