Performancing Metrics

بار اضافه کار دست مسافران داد | اتاق خبر
کد خبر: 378411
تاریخ انتشار: 9 آبان 1395 - 12:46
یک مقام مسئول به همراه داشتن بار اضافی را علت عدم تحویل بارمسافران پرواز استانبول-تهران چهارشنبه شب یکی از ایرلاین‌های داخلی اعلام کرد و گفت: از صبح امروز، مسافران بارهایشان را تحویل گرفتند.

اتاق خبر: بار برخی مسافران پرواز ۶۳۷۲ چهارشنبه شب گذشته استانبول. تهران (۲۲:۳۵ استانبول، ۲:۰۵ تهران) یکی از ایرلاینهای داخلی پس از فرود هواپیما به آنها تحویل داده نشد و پس از پیگیری مسافران درباره علت این اقدام، پاسخی به آنها ارائه نشد تااینکه از صبح امروز  آنها توانستند بار خود را تحویل بگیرند.

یک مقام مسئول در این شرکت هواپیمایی درباره علت عدم تحویل به موقع بار مسافران پرواز تهران-استانبول، گفت: دو نوع بار دستی و کارگو برای مسافران هواپیما در نظرگرفته شده که حداکثر بار کارگو ۳۰ کیلوگرم و میزان بار دستی در پرواز داخلی ۵ و برای پرواز خارجی ۸ کیلوگرم است که برخی مسافران پرواز ۶۳۷۲ استانبول. تهران این قانون را رعایت نکرده بودند.

وی در گفت و گو با مهر، ادامه داد: باتوجه به آنکه مسیرترکیه. تهران ازجمله خط هایی است که مسافران آن، اغلب بیش از حد مجاز بار به همراه دارند، برای عدم پرداخت مبلغ اضافی، بار را به صورت دستی وارد هواپیما می کنند که این اقدام به دلیل نبود جا و ایجاد فضای ناایمن از سوی مهمانداران هواپیما کنترل می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: مسافران پرواز مذکور، به علت همراه داشتن بار اضافی موفق به ورود بار به صورت دستی نشده و بار آنها در پرواز بعدی و از طریق کارگو به ایران وارد شد.

به گفته وی، از صبح امروز تاکنون بار اضافی مسافران پرواز شماره ۶۳۷۲ در حال تحویل به آنهاست و اغلب مسافران بار خود را دریافت کرده اند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید