Performancing Metrics

میثم حسینی: برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 378425
تاریخ انتشار: 9 آبان 1395 - 14:28
مرام خود را به سیاه‌جامگان نشان دادیم
مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: با وجود بازیکنانی که درتیم فوتبال سیاه‌جامگان هستند تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم لباس تیم ملی را بر تن کنم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، میثم حسینی درباره تساوی تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: شرایط بازی خوب و پایاپای بود، با توجه به هفته خاصی که گذراندیم خوب کار کردیم و توانستیم به تساوی برسیم. البته با کمی دقت می‌شد پیروز میدان باشیم و با کسب سه امتیاز به تعطیلات برویم.

وی درباره شرایط مالی سیاه‌جامگان تصریح کرد: به شخصه در طول 17 ماهی که در مشهد هستم همواره تمام تلاشم را کرده‌ام تا بتوانم در خدمت تیمم باشم و فوتبال خوبی به نمایش بگذارم، به مالکان سیاه‌جامگان هم گفتم که مرام و معرفت زیادی به خرج داده‌ایم و با وجود مشکلات مالی که همه در جریان هستند، باز هم خوب کار کرده‌ایم.

حسینی درباره جدایی خانزاده و علی‌عسگر از سیاه‌جامگان تاکید کرد: از رفتن خانزاده ناراحت شدم، دوست صمیمی‌ام هست و با وی تماس گرفتم تا حتی‌الامکان از مشهد نرود اما به واسطه مشکلاتی که داشت دیگر امکان ادامه حضور در سیاه‌جامگان برایش ممکن نبود؛ برای خانزاده و علی‌عسگر آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع تیم سیاه‌جامگان درباره شانسش برای رسیدن به لباس تیم ملی گفت: همواره بازیکنان خوبی مثل ایمان مبعلی بوده‌اند که برای رسیدن به تیم ملی پشت خط مانده‌اند، تمام تلاشم را برای موفقیت و دیده شدن می‌کنم تا روزی بتوانم به لباس تیم ملی برسم.

حسینی افزود: آخرین وعده‌ای که داده شده این بود که در تعطیلات بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد، امیدوارم این وعده مثل دفعات قبل نباشد و بتوانیم با دریافت مطالبات‌ خود، با آرامش تمرکز خود را روی فوتبال و ادامه رقابت‌ها بگذاریم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید